Dwayne Stratingh

Lege doos ontvangen , en wacht nog steeds op antwoord van outlet uur hoe dit opgelost word

Beste Dwayne,
Beste Dwayne,
Allereerst bedankt voor uw bestelling.
Heel vreemd dat dit is gebeurd! Dit hebben wij nog niet eerder meegemaakt. Wij hebben de gewichten gecontroleerd en alles hoort te kloppen.
Wellicht is er wat fout gegaan bij het verzendbedrijf. Uiteraard zullen wij dit voor u oplossen.
U heeft zo net ook een email van ons ontvangen van hoe wij dit verder zullen afhandelen.

Het horloge wat men leverde bleek achteraf niet goed te werken. Het was een kado wat wij vroeg gekocht hebben en daarmee buiten de retour tijd viel.

Beste,
Allereerst bedankt voor uw bestelling.
Ik heb zojuist alles gecontroleerd maar kan helaas geen bestelling vinden van een horloge op uw naam/adres/email.
U heeft enkel een luchtje...
Beste,
Allereerst bedankt voor uw bestelling.
U heeft enkel een luchtje bij ons aangeschaft. Dit is het eerst dat wij iets over een horloge horen. U heeft ons ook niet eerder gecontacteerd hierover.
Graag willen wij u verzoeken om ons te contacteren zodat wij dit samen kunnen oplossen :)

Jan Bavelaar

Product snel geleverd maar blijkt niet origineel te zijn! Dus allemaal fake!

Nep parfum, dior sauvage eu de parfum besteld, staat op het flesje eu de parfum aan de onderkant van het flesje staat eu de toilette mooie manier om geld af te troggelen van mensen

Beste klant,
Bij Outletuur.nl verkopen we merkproducten in de outlet,
waardoor we producten met zeer scherpe prijzen kunnen aanbieden, vaak met de...
Beste klant,
Bij Outletuur.nl verkopen we merkproducten in de outlet,
waardoor we producten met zeer scherpe prijzen kunnen aanbieden, vaak met de laagste prijs garantie.
Hierdoor kunnen onze producten enkele kleine mankementen vertonen,
zoals fabricagefouten op de fles of doos van het parfum, en het flesje kan soms iets afwijken van het gebruikelijke.
We verzekeren u echter dat geen van deze mankementen van invloed zal zijn op het gebruik van het product.
Het is belangrijk te benadrukken dat we uitsluitend 100% authentieke en originele producten verkopen.
Toch vinden wij het jammer dat u zich zo over uw koop voelt, dat is zeker niet de bedoeling!
Neem graag contact met ons op via de mail zodat wij u verder kunnen helpen of tot een goede oplossing kunnen komen :)

Martin

Dit is 100%nep parfum ben na de douglas geweest voor proef.geur blijft 5 min hangen en is niet de geur die het moet zijn.
Dus je bent gewaarschuwd koop hier geen parfum.!! Dit mag toch niet !!

Beste Martin,
Bij Outletuur.nl verkopen we merkproducten in de outlet,
waardoor we producten met zeer scherpe prijzen kunnen aanbieden, vaak met...
Beste Martin,

R Tolsma

Kut !!!!

Beste R. Tolsma,
Allereerst bedankt voor uw bestelling.
Jammer dat u zich zo over uw bestelling voelt.
Helaas heeft u tijdens het bestellen uw huisnummer niet ingevuld waardoor uw...
Beste R. Tolsma,
Allereerst bedankt voor uw bestelling.
Jammer dat u zich zo over uw bestelling voelt.
Helaas heeft u tijdens het bestellen uw huisnummer niet ingevuld waardoor uw pakketje toch was verstuurd zonder huisnummer.
Hierdoor werd uw pakketje verstuurd naar een pakketpunt bij u in de buurt, maar helaas is deze nooit opgehaald.
Hier was u ook op de hoogte van, omdat ik u een email had gestuurd met instructies om contact op te nemen met GLS zodat zij uw bestelling kunnen leveren.
Echter heeft u dit niet gedaan, hierdoor is uw bestelling nu weer teruggestuurd naar ons.
Wij hebben uw bestelling nu ontvangen en de retourafdeling zal uw retour binnen 1-2 dagen verwerken.
Wij vinden het jammer dat dit zo is gebeurd, wij hopen u weer terug te zien op onze site. Maar graag dit maal, wel met een huisnummer erbij :)
Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd.
Als u nog vragen heeft horen wij het graag.
Met hartelijke groet,

David-Paul Solyom

Een beetje vroeg. Ik verstuur het product vandaag onder aangetekende post.

Abdelha Nzake

Vous êtes des voleurs je n’ai jamais reçu ma commande

Camily Alcântara

Slechtste aankoop van mijn leven!
Parfum Libre 90ml NEP!
Slechtste aankoop van mijn leven!
Parfum Libre 90ml NEP!
Koop hier niets want je wordt opgelicht, ik ben 87 euro kwijt maar ik ben naar de politie gegaan, en de politie verzekerde me dat ze hard zullen werken om deze dieven te straffen!

Beste Camily,
Bij Outletuur.nl verkopen we merkproducten in de outlet,
waardoor we producten met zeer scherpe prijzen kunnen aanbieden, vaak met...
Beste Camily,