Loukili Reda

NEPPARFUN ! OPLICHTERIJ ! ARNAQUE ! FAUX PARFUM

Joh. Van der Waal

Ik heb geen horloge besteld. Wel J'Adore van Dior. Al een paar weken terug. Helaas.....nog steeds niet ontvangen!
Daarom, om verder te kunnen gaan naar stap 2 maar 1 ster.

Beste J. Van der Waal,
Allereerst bedankt voor uw bestelling.
Jammer dat u zich zo over uw bestelling voelt.
Helaas heeft u tijdens het bestellen uw huisnummer niet ingevuld waardoor uw...
Beste J. Van der Waal,
Allereerst bedankt voor uw bestelling.
Jammer dat u zich zo over uw bestelling voelt.
Helaas heeft u tijdens het bestellen uw huisnummer niet ingevuld waardoor uw pakketje toch was verstuurd zonder huisnummer.
Hierdoor werd uw pakketje verstuurd naar een pakketpunt bij u in de buurt, maar helaas is deze nooit opgehaald.
Hier waren wij en ook u niet van op de hoogte, omdat u ons nooit heeft gecontacteerd. Deze recensie van u is de eerste keer dat wij zien dat uw bestelling niet is aangekomen bij u.
Als u ons had gecontacteerd hadden wij een email gestuurd met instructies om contact op te nemen met GLS zodat zij uw bestelling kunnen leveren.
Echter heeft u dit niet gedaan, hierdoor is uw bestelling nu weer teruggestuurd naar ons.
Wij hebben uw bestelling nu ontvangen en uw bestelling is terugbetaald.
Wij vinden het jammer dat dit zo is gebeurd, wij hopen u weer terug te zien op onze site. Maar graag dit maal, wel met een huisnummer erbij :)
Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd.
Als u nog vragen heeft horen wij het graag.
Met hartelijke groet,

Had niet gedacht dat het zo lang zou duren. Dit stond niet op de site. (was iets voor Vaderdag, kwam de dinsdag erna binnen)
En het was geen horloge (kreeg een mailtje voor feedback) Maar...
En het was geen horloge (kreeg een mailtje voor feedback) Maar aftershave 🥹

Beste klant,
Allereerst bedankt voor uw bestelling.
Wel jammer dat deze niet was aangekomen wanneer u had gehoopt.
Onze levertijden staan altijd op het product-pagina! Meestal is dit...
Beste klant,
Allereerst bedankt voor uw bestelling.
Wel jammer dat deze niet was aangekomen wanneer u had gehoopt.
Onze levertijden staan altijd op het product-pagina! Meestal is dit 2-3 werkdagen.
Maar helaas was het product wat u had besteld toen niet op voorraad, waardoor de levertijd 6-7 werkdagen was. (dit stond ook vermeld op het product-pagina)
U had 12 Juni besteld, en uw bestelling was de 20e bij u aangekomen. 6 werkdagen nadat u had besteld :)
Nog steeds vinden wij het jammer dat het niet op voorraad was waardoor uw product later aankwam.
Onze producten zijn nu wel op voorraad, dus deze keer kan je wel vlak voor Vaderdag bestellen :)
Ik hoop u zo voldoende te hebben geïnformeerd, en hoop dat de ontvanger lang zal genieten van zijn luchtje!
Outletuur.nl

Helaas niks ontvangen, verkeerd huisnummer ingevoerd en geen contact te krijgen met GLS

Beste Dewi,
Allereerst bedankt voor uw bestelling.
U had inderdaad het verkeerde adres ingevuld tijdens het bestellen, hierdoor kon GLS uw bestelling niet leveren.
Hier hadden wij u ook...
Beste Dewi,
Allereerst bedankt voor uw bestelling.
Hier hadden wij u ook over gemaild binnen 15 uur, maar helaas hebben wij geen reactie van u vernomen. Hierdoor is uw pakketje teruggestuurd naar ons.
Wij wachten tot heden op uw reactie zodat wij uw bestelling kunnen afhandelen.

Jvanekeris@outlook.com Van ekeris

Ik heb mijn horloge nog niet mogen ontvangen dus ik ben nog in afwachting van mijn product , wat ik veel te lang vind duren !!

Beste Van Ekeris,
Allereerst bedankt voor uw bestelling.
U heeft enkel een luchtje bij ons aangeschaft, en geen horloge!
Ik heb uw bestelling gecontroleerd en zie dat hij na 4 dagen al...
Beste Van Ekeris,
Allereerst bedankt voor uw bestelling.
U heeft enkel een luchtje bij ons aangeschaft, en geen horloge!
Ik heb uw bestelling gecontroleerd en zie dat hij na 4 dagen al bij u thuis was geleverd!
U had op 12 Juni besteld, en GLS heeft uw bestelling 16 Juni bij u geleverd.
Wij nemen bij deze aan dat uw bestelling al goed is ontvangen :)

C. de Geus

Na een foutje van mijn kant is het toch nog goed gegaan alleen antwoord op vragen zou wat vlugger mogen worden beantwoord