Mohammed Almohsen

شركه جيدة لقد قمت بالشراء منها

Sandra

Ik voel me behoorlijk genaaid. Het parfum wat jullie verkopen is een nep-product. Ik gebruik al jaren dit merk en ik heb het met elkaar vergeleken. Het parfum van jullie is veel lichter in geur en... Ik voel me behoorlijk genaaid. Het parfum wat jullie verkopen is een nep-product. Ik gebruik al jaren dit merk en ik heb het met elkaar vergeleken. Het parfum van jullie is veel lichter in geur en minder vol. Retourneren mag niet want de foli is er dan al af. Na contact met juli mag ik retourneren maar jullie houden een slag om de arm of ik uberhaupt iets aan geld terug krijg. Het geld kom ik wel te boven, maar dat organisaties zoals jullie dit gewoon kunnen doen, vind ik moeilijk te verkroppen. Pure oplichterij!

Reactie OutletUur:

Beste Sandra,
Allereerst bedankt voor uw recensie.
Beste Sandra,
Allereerst bedankt voor uw recensie.
Wij verkopen enkel originele en echte producten, waaronder dus ook uw parfum. Wij kopen enkel bij officiële EU Leveranciers in en verkopen deze door op onze website. Hiernaast controleren wij zelf ook met regelmaat onze parfums, wij verkopen nooit namaak.
Hiernaast bestaan er verschillende "batches" van iedere parfum. Hierdoor kunnen er kleine verschillen zijn tussen de verschillende batches, dit in zowel geurnoten als verpakking/product.
Er zijn zelfs echte parfum liefhebbers die naar hun favoriete parfum zoeken met een specifieke batch code, de andere vinden zij niet lekker ruiken! (Hier kunt u over googelen)
Het product moet uiteraard in de originele verpakking compleet en in hetzelfde staat zijn zoals u deze heeft ontvangen. Als dit niet zo is, dan krijgt u slechts een deel van het aankoopbedrag terug.
Hoeveel dit is, hangt af van de staat van het product en de verpakking.
Zo kunnen wij voorkomen dat mensen onze luchtje aanschaffen, gebruiken / parfum er uit halen en dan weer retourneren.
En is er ooit een mankement met uw luchtje, dan kunt u dit kosteloos retourneren.
Maar sinds er bij uw bestelling geen enkele mankementen waren, kunnen wij niet zorgen voor een volledige terugbetaling.
De ''mankementen'' wat u aangeeft zijn enkel batch-verschilletjes.
U kunt ons altijd bereiken via de mail als u nog vragen/opmerking heeft.

Super. Snel geleverd en tevreden met bestelling.

FADHL MOHAMMED

De prijzen zijn uitstekend en het product is origineel. Alleen vertraging in levering

SDMR

Alles verliep goed vanaf bij het bestellen tot leveren ging zoals het hoort en parfum die ik had besteld was super lekker en origineel geen fake.. ik weet niet waar al die verhalen vandaan komen van... Alles verliep goed vanaf bij het bestellen tot leveren ging zoals het hoort en parfum die ik had besteld was super lekker en origineel geen fake.. ik weet niet waar al die verhalen vandaan komen van fake parfums etc.. ik ga zeker weer bestellen bij outletuur. 👍👍👍

Ik ontvange mijn bestelling op tijd, een originele parfum. De klantenservice reageer ook heel snel en vriendelijk.

Karar Aldjanabi

Hele slechte service, kapotte parfum gekregen mail gestuurd maar nog steeds geen antwoord. Cadeau ook niet binnen gekregen en maar niet reageren op de mail heel vervelend.