Fedde

Echte parfum voor goedkoop echt top, ook horloges lekker goedkoop en hoge kwalitei

Sandra Botter

Mijn ervaring met OutletUur dat ik het zeker aan ieder zal en kan aanbevelen. Het bied de juiste service. Een groot en breed aanbod aan producten. Het product voldoet aan je eisen het is betaalbaar,... Mijn ervaring met OutletUur dat ik het zeker aan ieder zal en kan aanbevelen. Het bied de juiste service. Een groot en breed aanbod aan producten. Het product voldoet aan je eisen het is betaalbaar, en je hebt je bestelling optijd. Het is dus echt de moeite waard om deze site te bezoeken en daar te bestellen om zelf te ondervinden wat OutletUur allemaal te beiden heeft.

Wilma Jacobs

Goedkoper dan wie dan ook met super service!!

Product was snel verzonden. Alleen het geurtje vervliegt snel. Lijkt nep te zijn

Beste M,
Allereerst bedankt voor uw bestelling.
Jammer dat u zich zo voelt over uw bestelling.
Beste M,
Allereerst bedankt voor uw bestelling.
Jammer dat u zich zo voelt over uw bestelling.
Zoals wij via de mail hadden geadviseerd aan u, wordt uw luchtje door meerderen mensen wereldwijd gebruikt met een zalf/lotion/vaseline om de geur wat langer te laten ruiken. (wordt zelfs aangeraden door de fabrikant)
Als u dit doet dan zult u snel merken dat uw luchtje heel de dag blijft hangen :)
Hopend u zo voldoende te hebben geïnformeerd, als u nog verdere vragen of tips nodig heeft kunt u ons altijd via de mail bereiken.

Duurt te lang voor antw op mail.
Duurt te lang voor antw op mail.
Savage Dior is nep. Kleur van doos en lettertype is anders dan orgineel. Verder is deze toch goed nagemaakt en zou er bijna ingetrapt zijn. Terug zenden kost 12 € terwijl op site staat 6,95.

Allereerst bedankt voor uw recensie.
Wij hebben uw mail wat later beantwoord (1 dag later) omdat u ons meerderen email had gestuurd, hierdoor komt u telkens bovenaan onze lijstje. (Wij verwerken de oude mails eerst)
Wel jammer dat u ons niet had toegelicht dat uw doosje niet overeen kwam met de originele. Wij hadden u dan zeker meer informatie hierover kunnen geven. (De doosje worden voor elk land door een ander fabrikant gemaakt en welk wij aanbieden komen uit Italië)
Vandaar de kleine verschilletjes in de doos bijvoorbeeld :)
Als u ons hierover had gemaild konden wij direct meer duidelijk hierover geven.
Nadat u ons had aangegeven dat de retourkosten niet overeenkwamen op onze site, hadden wij dit direct aangepast. Bedankt daarvoor!
Wij hadden aangeboden het verschil te compenseren, maar helaas heeft u hier niet op geantwoord. (u kunt hier alsnog gebruik van maken indien u dat wilt)
Wij horen het graag!

Teleurstellend

Allereerst bedankt voor uw recensie.
Jammer dat u zich zo voelt over uw bestelling. U had deze geweigerd aan de deur en hij zou worden teruggestuurd naar ons.
U wou direct een...
Allereerst bedankt voor uw recensie.
U wou direct een terugbetaling, terwijl uw bestelling now bij uw plaatselijke afhaalpunt zat. Zoals uitgelegd via de mail is dit helaas niet mogelijk, want nadat wij u hebben terugbetaald kunt u alsnog uw pakketje afhalen.
Wij vroegen om u een aantal dagen geduld, totdat uw pakketje werd teruggestuurd. Deze aantal dagen zijn nu voorbij, uw pakketje is teruggestuurd en u bent terugbetaald :)
Heel soepel dus!

Mohammed Qudaih

Not good, I did not get my shipment yet, bad communication with the courrier

Dear Mohammed,
Firstly thank you for your review.
I can see that you indeed have not received your parcel yet.
This is because GLS tried to deliver your parcel but unfortunately you were...
Dear Mohammed,
Firstly thank you for your review.
I can see that you indeed have not received your parcel yet.
This is because GLS tried to deliver your parcel but unfortunately you were not home to receive it. Your package is now delivered at your local parcel center, ready for pickup.
If you check you track & trace you can instantly find where you parcel is and go pick it up.
You also did not contact us about this (We have not received any emails from you) If you had contacted us sooner we would have informed you of this.
I will also send you an email with all the information so you can go pick up your order :)

Fake

Allereerst bedankt voor uw recensie.
Wat jammer dat u zich zo voelt over uw bestelling. Heeft u hier meer toelichting over?
Ik zie dat u nog geen contact heeft opgenomen met ons,...
Allereerst bedankt voor uw recensie.
Ik zie dat u nog geen contact heeft opgenomen met ons, als u een probleem ondervindt met uw bestelling kunt u ons altijd bereiken via de mail.
Ik verzoek u graag dit te doen zodat wij samen naar uw bestelling kunnen kijken :)
Wij horen het graag!