Vahip

Had een parfum besteld (Dior Savage Eua de parfum 100ml) deze bleek gewoon Nep te zijn, hij was zo verdunt dat het geen eens naar Dior Savage rook.
Koop geen parfum hier. Goedkoop is duurkoop…

Jordy Mozes

Super snel geleverd, goeie service en veel betaalmogelijkheden!

Alex B

They are selling fake parfumes!! Everything is cheap fake

Ton De Wit

Uitgebreid assortiment en zeer concurrerende prijzen. Mijn aankoop binnen de beloofde levertijd in perfecte staat ontvangen.

Osman Kurk

Ik heb parfum besteld, ik heb te lang gewacht, ik heb een e-mail gestuurd naar de klantenservice, er was verwarring, ze hebben het onmiddellijk opgelost, ze waarderen hun klanten, bedankt

Mijn bestelling was parfum, maar deze was absoluut niet de originele en er waren verschillen qua échte flacon en de door mij (helaas) gekochte op ‘Outletuur’!!

GEEN aanrader deze site!!!

Bedankt voor uw review.
Jammer dat u een slechte ervaring had met uw bestelling.
Ik zie helaas dat u nog geen contact heeft gehad met ons hierover.
Omdat wij altijd van...
Bedankt voor uw review.
Jammer dat u een slechte ervaring had met uw bestelling.
Ik zie helaas dat u nog geen contact heeft gehad met ons hierover.
Omdat wij altijd van verschillende leveranciers inkopen willen wij willen graag weten hoe de kwaliteit van de geleverde artikelen is.
Alhoewel wij elke parfum altijd controleren voor het opsturen, glipt er soms eentje tussendoor die niet naar onze standaard is.
Wij hadden graag gehoopt dat u ons hierover contacteert. wellicht heeft u een verkeerde batch ontvangen of is er iets fout gegaan bij de fabrikant.
Wij horen het graag, onze klantenservice staat altijd voor u klaar!
mvg,

Yaprak Kogut

Ik wacht nog steeds op een antwoord op mijn mail om te kunnen retourneren

Beste Yaprak,
Bedankt voor uw review.
Wij hebben inmiddels gereageerd op uw emails en uw bestelling is geretourneerd en terugbetaald.
Wel jammer dat onze reactietijd van 1-2 werkdagen te...
Beste Yaprak,
Bedankt voor uw review.
Wel jammer dat onze reactietijd van 1-2 werkdagen te lang is voor u.
De volgende keer zullen wij proberen om nog sneller te reageren :)
Bedankt en hopelijk tot de volgende keer!

Fbeh Kamp

Sorry weet niet wat er fout is gegaan maar heb mijn bestelling nog steeds niet

Beste F Kamp,
Beste F Kamp,
Bedankt voor uw review.
Ik zie inderdaad dat uw pakketje tot heden niet is geleverd, dit is omdat hij bij een GLS Depot is aangekomen. Deze staat hier al sinds 20 September.
Zoals in onze mailcontact naar u toe, moet u contact opnemen met GLS zodat zij een bezorgmoment kunnen inplannen :)
Wij hopen dat uw bestelling spoedig bij u aan komt en wensen u alvast veel plezier!

You are selling fakes ! Scammers

Bedankt voor uw review.
Wel jammer dat u zo denkt over uw bestelling, niet de bedoeling natuurlijk.
U heeft ons ook gecontacteerd hierover, maar helaas heeft u tot heden geen...
Bedankt voor uw review.
Wel jammer dat u zo denkt over uw bestelling, niet de bedoeling natuurlijk.
U heeft ons ook gecontacteerd hierover, maar helaas heeft u tot heden geen reactie gehad op onze mails.
Als u op onze emails kunt reageren kunnen wij samen altijd tot een oplossing komen :)
Wij horen het graag!

Saskia Jahangir

Mijn Artikel was beschadigd

Beste Saskia,
Bedankt voor uw review.
Wel jammer dat uw parfum beschadigd is aangekomen. Helaas zie ik dat u ons hier nog niet over heeft gecontacteerd.
Als u dit had gedaan zouden wij...
Beste Saskia,
Bedankt voor uw review.
Als u dit had gedaan zouden wij een leuke korting op uw bestelling hebben toegepast als compensatie :)
Als u ons hierover mailt zullen wij dit met u kunnen bespreken.
Wij horen het graag!