Thea Buteijn

Slechte aankoop vreemd geur van libre ysl fles kapot inhoud is aangepast, naar mijn ervaring hiermee. Ik heb originele sample proef bij douglas gehad en daar ook de fles uitgeprobeerd. Geen twijfel... Slechte aankoop vreemd geur van libre ysl fles kapot inhoud is aangepast, naar mijn ervaring hiermee. Ik heb originele sample proef bij douglas gehad en daar ook de fles uitgeprobeerd. Geen twijfel mogelijk geur komt totaal niet overeen met originele geur. Ik voel mij dan ook teleurgesteld en genept,zeker als je toch 88euro heb betaald.

Vera Packolet

De leveringduur was toch iets langer dan gemeld was.
Prijzen liggen wel lager dan elders.

Esther

Wauw! Nooit verwacht dat ik normaal dure parfum nu voor een koopje heb kunnen kopen en het ook nog naar al mijn verwachtingen voldoet! Ziet er keurig netjes uit, netjes verpakt, snel verzonden en... Wauw! Nooit verwacht dat ik normaal dure parfum nu voor een koopje heb kunnen kopen en het ook nog naar al mijn verwachtingen voldoet! Ziet er keurig netjes uit, netjes verpakt, snel verzonden en snel in huis. Ook erg fijn dat je steeds weer op de hoogte wordt gehouden over je bestelling

Zeker een aanrader!!