Conny

Geen originele parfum. Flesje van libre intense YSL laat aan alle kanten los. Het embleem is eraf, de dop komt er helemaal af en is van plastic, wat doormidden is gebroken. Krijg het niet meer... Geen originele parfum. Flesje van libre intense YSL laat aan alle kanten los. Het embleem is eraf, de dop komt er helemaal af en is van plastic, wat doormidden is gebroken. Krijg het niet meer erop. Wat er overblijft is het maakte flesje zonder dop. Ik heb het originele flesje erbij gehouden en alles is veel steviger en mooier qua materiaal. Ook de geur blijft niet lang zitten. Dan kan ik beter een dupe van het parfum kopen, wat ook veel goedkoper is. Ik ging namelijk uit van de originele parfum.

Nicole Maasmans

Zeer slecht, ik bestel en krijg het verkeerde, de parfum ipv de eau de toilette! Drama via hetmailcontact, krijg je reacties terug die nergens op slaan, moet maar ruilen met mensen die hiernaar... Zeer slecht, ik bestel en krijg het verkeerde, de parfum ipv de eau de toilette! Drama via hetmailcontact, krijg je reacties terug die nergens op slaan, moet maar ruilen met mensen die hiernaar opzoek zijn etc..en dit op Google uitzoeken. En dat de producten echt zijn die ze verkopen, en dat het in een ander doosje zou zitten! Ik heb besteld en krijg niet wat ik heb besteld en er komt geen oplossing..
Ik ga Dior aanschrijven over dit bedrijf! Ik wil gewoon wat ik besteld heb, dus of retour en ruilen of mijn geld terug!

jenny

Product niet ontvangen. Outletuur biedt geen oplossing

Marco Grissen

Verkeerd besteld en terug gestuurd maar nog geen reactie na 4 weken !