Marieke Dekkers

De parfum die ik ontvangen heb is nep. Het vervliegt bijna meteen. Geur ruiken wel hetzelfde maar is na opsluiten amper te ruiken nog. Op de site staat dat het originele geuren zijn maar is echt... De parfum die ik ontvangen heb is nep. Het vervliegt bijna meteen. Geur ruiken wel hetzelfde maar is na opsluiten amper te ruiken nog. Op de site staat dat het originele geuren zijn maar is echt niet zo. Oplichting dit en zeker geen parfum kopen hier!

Wim Ten Heggeler

Eau de parfum Sauvage van Dior besteld. Bang voor nepparfum, maar wel de echte parfum ontvangen. €33,- goedkoper dan in de parfumeriezaak!

Mildred

Parfum besteld en is de orginele. Veel goedkoper dan in de winkel. Komt uit Italië. Snelle levering. Ik bestel weer, als dit op is, bij OutletUur!

Boy

Een zeer aantrekkelijke prijs heeft me overgehaald dit product te bestellen, ondanks de matige en twijfel zwaaiende reviews over met name de echtheid van deze J'adore. De verpakking (het doosje)... Een zeer aantrekkelijke prijs heeft me overgehaald dit product te bestellen, ondanks de matige en twijfel zwaaiende reviews over met name de echtheid van deze J'adore. De verpakking (het doosje) wijkt nl. iets af van de originele. Verder kunnen we niks ontdekken aan geur en/of kwaliteit. De levering duurde erg lang: kwam uit een schimmig industriegebieden vlak boven Rome, met GLS (google maps, leuk). Je werd wel goed op de hoogte gehouden met track en trace. Toch het 'risico' waard, zeker voor die prijs: gewoon doen.