Outlaw Racing

Outlaw Racing Ook benieuwd naar feedback over de webshop Outlaw Racing? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company1069
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Outlaw Racing met 9.2/10. Gebaseerd op 1069 ervaringen.

Jasper van der Weijde
Jasper van der Weijde

Prima verlopen.

Zou je Outlaw Racing aanbevelen?Ja

Goed, kreeg mailtje dat het product niet op voorraad was en het binnen 2 dagen binnen was en verzonden werd.

Jeroen Bergsma

Eerlijk over de levering. 2 producten waren niet op voorraad en er werd een alternatief aangeboden om de producten toch zo spoedig mogelijk te leveren. daar ben ik zeer tevreden mee. er werd telefonisch contact opgenomen over de bestelling..
vriendelijk behandeld en goede service..
en dat is niet alleen in de webshop. ook in de winkel zelf goede service. .

Prima (7/10)
Score voor Outlaw Racing:3.5/5
Zou je Outlaw Racing aanbevelen?Ja

Ik vond de uitleg duidelijk en de foto's ook.

Outlaw Racing 1 beoordeling

Ik beveel outlaw racing aan. eenigste wat ik had is dat het spatbord wat ik besteld op de foto er kleiner uit zag. maar dat is ook mijn eigen schuld.

Hugo janssens

Zelden of nooit meegemaakt dat ik iets online bestel en de volgende dag in huis heb! hier wel vrijdagbesteld en zelfs op zaterdag geleverd! onwaarschijnlijk snelle en correcte service! bovendien in belgie geleverd!.

Outlaw Racing 1 beoordeling

Ik vond het prettig dat ze mij precies lieten weten wat er met mijn bestelling aan de hand was of wat er mee gebeurde door bijvoorbeeld te zeggen dat ze iets niet op voorraad hadden en ze het bij de leverancier hadden besteld en daardoor het 1 of 2 dagen zou duren voordat ik het in huis heb.

Rene
Rene

Duidelijk en snel.

Zeer goed (9/10)
Score voor Outlaw Racing:4.5/5
Zou je Outlaw Racing aanbevelen?Ja

Veel keuze, goede prijzen en zeer snel verzonden.

Goed (8/10)
Score voor Outlaw Racing:4/5
Zou je Outlaw Racing aanbevelen?Ja

Makkelijke site, en goede hulp.

Bedrijfsinformatie

Continu streven wij naar de beste kwaliteit en proberen we, waar nodig, ons assortiment steeds verder te ontwikkelen en te verbeteren zodat jij als klant optimaal tevreden kunt zijn met je parts en ongestoord van motorcross kunt genieten. Niet voor niets weten klanten uit alle hoeken van de wereld ons te vinden!

Outlaw Racing, the best deals for 2 wheels!
Adres
Apolloweg 10