N Jensen

Bestelling Easy Camp Hurrycane 400. Vlot en doeltreffend kon de bestelling online worden geplaatst. Prima

zie Bovenstaande

Albert Harteveld

Outdoor broek

Ik kreeg telefonisch duidelijke informatie over de maat van de broek. De broek werd de volgende dag zonder extra kosten thuis bezorgd en voldoet aan mijn verwachtingen

Nadine

Super klantenservice

Net gebeld met de klantenservice ivm helaas al veel te snel kapot gaan van de bestelde stoeltjes. Morgen staan er twee nieuwe klaar en kunnen er dus gewoon goede stoelen mee op vakantie!
Dank voor de service

Schokkaert, Edmond

Uitstekende service ! 10 op 10 !

Proficiat mensen; doe zo verder !

Alles was TIP TOP in orde. Tout était parfait a 100% . Alles richtig; gerne wieder !

Tot de volgende keer

Willeke

Super klantenservice!

Door omstandigheden (een kapotte rugzak drie dagen voor de vakantie...) heb ik halsoverkop online een nieuwe rugzak uit moeten zoeken. Op maandag aan het eind van de middag met OutdoorXL gebeld en werd zeer behulpzaam te woord gestaan (door Michiel?). Na het plaatsen van de bestelling werd ik zelfs nog terug gebeld, om verzending nog diezelfde dag mogelijk te maken. Hierdoor had ik op dinsdagmiddag al mijn nieuwe Osprey in huis, helemaal top dus!

Lennart Hermansson

Very nice internetshop and quick response to my question..!

Mireille

Artikelen op wegshop soms niet leverbaar

Ik had een product besteld bij de wegshop dat binnen een dag bezorgd zou worden. Nadat ik niets ontving toch maar eens gebeld. De spullen zouden niet meer leverbaar zijn, en daar was ik over gemaild. Mijn hele mailbox nagekeken, maar niets ontvangen. Nu is het nog te laat om de betreffende producten elders te regelen. Balen dat de webshop niet klopt. Slechte services en fout op fout. Ik mag het doen met wat excuses, maar verder een hoog ' zoek het lekker uit' gehalte. Ik bestel mijn producten volgende keer bij een andere zaak.

Anke Fraters

Kampeergerief

Enorm veel keuze!

J. Seghers

Hanwag wandelschoenen

Ik ben zeer tevreden over mijn aankoop van Belorado Low Bunion GTX. Dit model zou geschikt zijn voor mensen met "Halux Valgus" . Na een tijd deze schoenen...