Dick Eduard

Niet echt klantvriendelijk.
Net in de winkel geweest en wilde weten of een bepaalde TEVA sandaal er in mijn maat was. Er waren 3 verkopers druk bezig echter 15 mtr verder waren er zo'n 4...

Femke

Tent online besteld, maar verkeerde tent geleverd gekregen... Hierdoor vakantie moeten uitstellen. Erg vervelend.
Waren wel vriendelijk met het ruilen.

Redelijk snelle klantenservice.

Tim Baks

Slechte service.

Iets meer dan een jaar geleden heb ik voor 180 euro een paar wandelschoenen gekocht bij Outdoor XL. Ik zocht schoenen die een paar jaar mee zouden gaan, en daarom heb ik er bewust voor gekozen om wat meer geld uit te geven aan mijn schoenen, dan dat ik normaal zou doen. Na een reis van acht maanden, waarbij ik mijn schoenen ongeveer de helft van de tijd heb gedragen, zijn de zolen van mijn schoenen echter al versleten en aan het loslaten. Dit vind ik onacceptabel, gezien de prijs die ik voor mijn schoenen heb betaald. Bij mijn aankoop werd ook aangegeven dat deze schoenen voor langere tijd mee zouden gaan. Toen ik afgelopen week terug naar de winkel ben gegaan, werd er echter aangegeven dat ik maar nieuwe schoenen moest gaan kopen. Ook gaf het personeel aan dat het mijn eigen schuld is, omdat ik de schoenen blijkbaar beter had moeten onderhouden. Hoe dit ervoor zou hebben gezorgd dat mijn zolen niet al versleten zouden zijn, is mij niet bekend.

Ik ben zeer teleurgesteld in de houding van Outdoor XL en ga voortaan wel naar een andere outdoor-winkel toe.

Paul

Mooie en vooral leuke winkel.

Hele mooie en leuke winkel met zeer veel vakkundig personeel. Erg goed geholpen en goede service. Ook niet onbelangrijk, scherp geprijsd.

Filip de Clercq

Onzorgvulding!

Exped synmat winter was op voorraad volgens website. Na betaling kreeg ik een bericht dat hij toch niet in voorraad was en dat ik binnen een paar dagen het bedrag terug krijg. Met mijn beperkt budget heb ik niet de mogelijkheid om ergens anders nog eens dat bedrag uit te geven en zal dus op vakantie vertrekken met een zomermatje.

PBK

Slecht, geen info over producten, geen voorraad van veel producten maar wel adverteren ermee

Vindbaar via Google

Suzanne

Slechte service, nooit meer naar Outdoor XL!

In juli hebben wij een nieuwe tent gekocht bij Outdoor XL. We zochten een tent die 20 jaar mee zou kunnen gaan. Dit was de tent die voldeed aan onze eisen, zeiden ze. We kochten een Mountain Oak Oryx 300, een submerk van Falco. Echter, twee weken na de aanschaf, toen we op vakantie in Zwitserland waren, zijn 2 van de 4 stokken gebroken tijdens het opzetten. De tent werd nog maar voor de 2e keer opgezet op vakantie.

Outdoor XL zoekt niet mee naar een klantvriendelijke oplossing. Ze doen alleen wat ze wettelijk gezien moeten doen (dat zeggen ze ook letterlijk zo) en dat is 2 nieuwe stokken leveren met het risico dat we onze volgende kampeervakantie naar huis kunnen als de stokken breken. Zij gaan er namelijk vanuit dat de stokken niet kunnen breken, zeggen ze. Als wij dan vragen: komen jullie dan stokken leveren als de stokken breken op vakantie, dan zeggen ze nee. Ze zijn zeer onklantvriendelijk. Ze zeggen dat de stokken niet kunnen breken (het is toch echt zo) en impliceren dat wij liegen. Wij kopen hier nooit meer!

Balazspuszta

Unseriöses Anbieterverhalten

Bieten Artikel an - z. B. einen Campinggaz Camp Stove "vorrätig" und wollen nach Bestellung nicht liefern.
Artikel steht aber immer noch als "vorrätig" auf der Homepage.

Adel

Good but..

There are some areas to improve concerning this website that tries to be international. When calling on the phone, the automatic voice is only in Dutsch, but the operator does speak english, same thing on this feedback website, we should be able to put english language on the page interface.

de deen

Ik had drie campingstoelen besteld waarvan duidelijk aangegeven waren dat ze op voorraad waren. Een dag later krijg ik een e-mail dat ze ze niet op voorraad hebben en dat de bestelling geannuleerd...