Paul

Mooie en vooral leuke winkel.

Hele mooie en leuke winkel met zeer veel vakkundig personeel. Erg goed geholpen en goede service. Ook niet onbelangrijk, scherp geprijsd.

Filip de Clercq

Onzorgvulding!

Exped synmat winter was op voorraad volgens website. Na betaling kreeg ik een bericht dat hij toch niet in voorraad was en dat ik binnen een paar dagen het bedrag terug krijg. Met mijn beperkt... Exped synmat winter was op voorraad volgens website. Na betaling kreeg ik een bericht dat hij toch niet in voorraad was en dat ik binnen een paar dagen het bedrag terug krijg. Met mijn beperkt budget heb ik niet de mogelijkheid om ergens anders nog eens dat bedrag uit te geven en zal dus op vakantie vertrekken met een zomermatje.

PBK

Slecht, geen info over producten, geen voorraad van veel producten maar wel adverteren ermee

Vindbaar via Google

Suzanne

Slechte service, nooit meer naar Outdoor XL!

In juli hebben wij een nieuwe tent gekocht bij Outdoor XL. We zochten een tent die 20 jaar mee zou kunnen gaan. Dit was de tent die voldeed aan onze eisen, zeiden ze. We kochten een Mountain Oak... In juli hebben wij een nieuwe tent gekocht bij Outdoor XL. We zochten een tent die 20 jaar mee zou kunnen gaan. Dit was de tent die voldeed aan onze eisen, zeiden ze. We kochten een Mountain Oak Oryx 300, een submerk van Falco. Echter, twee weken na de aanschaf, toen we op vakantie in Zwitserland waren, zijn 2 van de 4 stokken gebroken tijdens het opzetten. De tent werd nog maar voor de 2e keer opgezet op vakantie.

Outdoor XL zoekt niet mee naar een klantvriendelijke oplossing. Ze doen alleen wat ze wettelijk gezien moeten doen (dat zeggen ze ook letterlijk zo) en dat is 2 nieuwe stokken leveren met het risico dat we onze volgende kampeervakantie naar huis kunnen als de stokken breken. Zij gaan er namelijk vanuit dat de stokken niet kunnen breken, zeggen ze. Als wij dan vragen: komen jullie dan stokken leveren als de stokken breken op vakantie, dan zeggen ze nee. Ze zijn zeer onklantvriendelijk. Ze zeggen dat de stokken niet kunnen breken (het is toch echt zo) en impliceren dat wij liegen. Wij kopen hier nooit meer!

Balazspuszta

Unseriöses Anbieterverhalten

Bieten Artikel an - z. B. einen Campinggaz Camp Stove "vorrätig" und wollen nach Bestellung nicht liefern.
Artikel steht aber immer noch als "vorrätig" auf der Homepage.

Adel

Good but..

There are some areas to improve concerning this website that tries to be international. When calling on the phone, the automatic voice is only in Dutsch, but the operator does speak english, same... There are some areas to improve concerning this website that tries to be international. When calling on the phone, the automatic voice is only in Dutsch, but the operator does speak english, same thing on this feedback website, we should be able to put english language on the page interface.

de deen

Ik had drie campingstoelen besteld waarvan duidelijk aangegeven waren dat ze op voorraad waren. Een dag later krijg ik een e-mail dat ze ze niet op voorraad hebben en dat de bestelling geannuleerd... Ik had drie campingstoelen besteld waarvan duidelijk aangegeven waren dat ze op voorraad waren. Een dag later krijg ik een e-mail dat ze ze niet op voorraad hebben en dat de bestelling geannuleerd is. De status op de site is dus niet up-to-date.

Fred posti

Very satisfied

Mostart

Snelle levering.

Moi Arraez

All ok, fast ship to Spain