Karin

Prima winkel

Overzichtelijke en mooie site; duidelijke instructie hoe je moet bestellen en veel keus in het assortiment. Een verbeterpunt is dat ik niet kon zien hoeveel de verzendkosten zijn als ik onder de €... Overzichtelijke en mooie site; duidelijke instructie hoe je moet bestellen en veel keus in het assortiment. Een verbeterpunt is dat ik niet kon zien hoeveel de verzendkosten zijn als ik onder de € 50,00 bestel. Pas als je het product bestelt wordt dit zichtbaar.

W. Klos

Prima service!

Geweldige service, zowel bij een grotere aankoop van een tent als bij de aanschaf van een trui en shirt.

Ilse

Mooie prijs kwaliteit verhouding

niet te duur

Een goede medewerking ze denken mee met de klant.

Snelle levering, en zeer klantvriendelijk aan de tel

Kees-Jan

Super service!

Ervaren verkopers die goede adviezen geven en luisteren naar de wens van de klant.

R.Kraamwinkel

Site laat niet zien wat je koopt

Uiteindelijk ging retoursturen en de terugbetaling prima. Maar het was wel jammer dat de tarp een andere kleur had dan op de site was vermeld en dat de verkeerde kleur scheerlijnen werd geleverd.... Uiteindelijk ging retoursturen en de terugbetaling prima. Maar het was wel jammer dat de tarp een andere kleur had dan op de site was vermeld en dat de verkeerde kleur scheerlijnen werd geleverd. Vanwege de goede afhandeling wel een aanbeveling.

Wesley Ikking

Geen levering volgens afspraak en geen communicatie.

Ik heb op dinsdag om ca. 13u00 besteld en betaald via ideal. Op de orderbevestiging staat achter de artikelbeschrijving zelf nog '(Op werkdagen voor 15.00 besteld, volgende werkdag in huis. Op... Ik heb op dinsdag om ca. 13u00 besteld en betaald via ideal. Op de orderbevestiging staat achter de artikelbeschrijving zelf nog '(Op werkdagen voor 15.00 besteld, volgende werkdag in huis. Op voorraad in onze winkel in Barendrecht.)'
Ik heb op woensdag niets ontvangen. Ik heb tevens geen bericht (e-mail en/of telefoon) hierover ontvangen dat de bestelling niet geleverd zou gaan worden.

Dit is slecht. Ik kies jullie uit vanwege de afspraak de we maken voor 15u00 bestellen is de volgende werkdag leveren. Ik reken op een levering. Wanneer er dan zonder communicatie niet aan de afspraak wordt voldaan dan laat je steken vallen als bedrijf.

Paul Coene

Bestelling van Outdoor Rockwell 3 tent .

Competitieve prijs en snelle levering: 's zondags besteld en al op dinsdag geleverd. Wat ik wel nergens kon vinden waren de verschillen tussen een 2016 model en de 2017 uitvoering (als die er al... Competitieve prijs en snelle levering: 's zondags besteld en al op dinsdag geleverd. Wat ik wel nergens kon vinden waren de verschillen tussen een 2016 model en de 2017 uitvoering (als die er al zijn).

Willeke

Online bestellen & direct afhalen in de winkel, ideaal.

Online bestellen & direct afhalen in de winkel, ideaal.

GPJ Rutten

Makkelijk en duidelijk