Maijke Receveur

Geweldig geholpen; geduldig, oprecht en vol kennis

Geduldig, oprecht, vol kennis

N. Poiesz-Rutten

Prima feedback
snelle verzending
goed artikel
goede prijs

telefonisch onderhoud n.a.v. bestelling werd uitstekend afgehandeld.

Britt

Goede service

Snel contact, en vriendelijk. Goede producten.

J Vile

Prima geregeld

Gewoon contact opnemen met de klant bij onduidelijkheden. Er zijn genoeg bedrijven die dit helaas niet doen en zelf iets verzinnen.

Margriet

Prima service

Snelle levering, goed verpakt

Meerloo

Goede correcte service nadat ik gebeld had. Ik had geen mail gekregen met een track & trace bericht dat was de reden dat ik gebeld had.

Overzichtelijk, makkelijk te navigeren en makkelijk te bestellen/ betalen.

Rik

Goede website, Snelle hulp, Gewoon een goede winkel

Goede medewerkers
Leuke winkel
Breed arsortument!

Volkert Mees

Makkelijk & snel schakelen bij on line kopen van ski's.

Fijne website, eenvoudig bestelproces. Snelle reactie op email vragen. Geheel maakt een correcte en professionele indruk.

Bart

Uitstekende service en kennis van zaken. Tweemaal binnen één week bij dit bedrijf geweest voor nieuwe skischoenen en beide keren goed geholpen. Personeel denkt mee met je wensen en neemt uitgebreid... Uitstekende service en kennis van zaken. Tweemaal binnen één week bij dit bedrijf geweest voor nieuwe skischoenen en beide keren goed geholpen. Personeel denkt mee met je wensen en neemt uitgebreid de tijd om alle opties uit te proberen. Na de eerste keer zaten de schoenen toch niet goed en deze werden zonder problemen een week later omgeruild voor een ander paar.

Kennis en behulpzaamheid van het personeel.

Louisa

Waardeloze winkel/website!!
Mijn man heeft afgelopen zaterdag schaatsen voor me besteld en betaald!
Wioensdag nog niks binnen.
Telefoontje gedaan met de vraag of ze weten wanneer...
Waardeloze winkel/website!!
Mijn man heeft afgelopen zaterdag schaatsen voor me besteld en betaald!
Wioensdag nog niks binnen.
Telefoontje gedaan met de vraag of ze weten wanneer de schaatsen binnenkomen.
Medewerker gaf aan (zoooo ) weer contact met mij op te nemen. Vervolgens niks gehoord dus zelf maar weer gebeld.
Kreeg ik weer een andere medewerker aan de telefoon die aangaf dat de collega die ik eerder die dag had gesproken er geen verstand van had. Erg raar dat je zo praat over je collega maar goed dat ter zijde.
Hij gaf aan dat de schaatsen niet meer leverbaar zijn.
Dit is gek je hebt ze besteld en betaald, krijgt een email met bevestiging en dan niet leverbaar????
Verteld dat ik er erg van baalde en het best een raar verhaald vond alemaal. Ja excuses hiet moet je het mee doen.

Vandaag (een dag later) zie ik tot mijn verbazing dat ze wel weer leverbaar zijn.
Opgebeld ja mevrouw ze zijn gewoon op voorraad maar het is 3 uur geweest dus dan heb je zaterdag.

Erg jammer dit, mijn man besteld niet voor niets op tijd schaatsen!

Geen sterke punten!