Suzanne

Slechte service, nooit meer naar Outdoor XL!

In juli hebben wij een nieuwe tent gekocht bij Outdoor XL. We zochten een tent die 20 jaar mee zou kunnen gaan. Dit was de tent die voldeed aan onze eisen, zeiden ze. We kochten een Mountain Oak Oryx 300, een submerk van Falco. Echter, twee weken na de aanschaf, toen we op vakantie in Zwitserland waren, zijn 2 van de 4 stokken gebroken tijdens het opzetten. De tent werd nog maar voor de 2e keer opgezet op vakantie.

Outdoor XL zoekt niet mee naar een klantvriendelijke oplossing. Ze doen alleen wat ze wettelijk gezien moeten doen (dat zeggen ze ook letterlijk zo) en dat is 2 nieuwe stokken leveren met het risico dat we onze volgende kampeervakantie naar huis kunnen als de stokken breken. Zij gaan er namelijk vanuit dat de stokken niet kunnen breken, zeggen ze. Als wij dan vragen: komen jullie dan stokken leveren als de stokken breken op vakantie, dan zeggen ze nee. Ze zijn zeer onklantvriendelijk. Ze zeggen dat de stokken niet kunnen breken (het is toch echt zo) en impliceren dat wij liegen. Wij kopen hier nooit meer!

Score voor Outdoorxl.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: