Josette

Heerlijke winkel, steeds betere website

Echte experts in de winkel, nemen de tijd en adviseren goed.

Hidde

Gewoon goed!

Fijne en ruime winkel. Enorm aanbod aan tenten.

Rob Jacobs

Fijne winkel en goed overzichtelijke website.

Goede uitstraling, mooie prijzen

Gwen Peroti

15 op een schaal van 1-10

Service

Debbie

Top service

Onze tent had vorig jaar een kapotte glasfiber tentstok terwijl deze nog maar 1 jaar oud was. Na de vakantie contact opgenomen en ze stuurden binnen een week een nieuwe stok met ruim voldoende... Onze tent had vorig jaar een kapotte glasfiber tentstok terwijl deze nog maar 1 jaar oud was. Na de vakantie contact opgenomen en ze stuurden binnen een week een nieuwe stok met ruim voldoende elastiek. Dit jaar wil ik voor de vakantie de stok vervangen, blijkt het niet de goede diameter te zijn. Na contact opgenomen te hebben om te ruilen en met de vraag er nog 2 extra als reserve erbij te doen, die ik uiteraard wil betalen, ligt er binnen een paar dagen een pakket met 3 stokken van de juiste diameter op de mat en ik hoef ze niet eens te betalen. Dat noem ik nog eens service!! Helemaal top.

J De Wilde

In plaats van nieuw product duidelijk een 2e hands product gekregen. Vermoedelijk showmodel. Ziet er versleten uit en elastiek is kapot.

J De Wilde

Snelle levering, volgende werkdag in huis? Dacht het niet! Ik moest zelf om het track en trace nummer bellen omdat ik daar geen mail van had gekregen. En ook daar zie ik nog geen beweging.... Snelle levering, volgende werkdag in huis? Dacht het niet! Ik moest zelf om het track en trace nummer bellen omdat ik daar geen mail van had gekregen. En ook daar zie ik nog geen beweging. Volgende keer maar ergens anders bestellen.

Niek

Product niet op voorraad

Ik bestel een product uit de webshop, heb al betaald en alle stappen doorlopen, ontvang ik daarna een mail dat het product niet meer beschikbaar is. De winkel komt zelf ook niet met een passend... Ik bestel een product uit de webshop, heb al betaald en alle stappen doorlopen, ontvang ik daarna een mail dat het product niet meer beschikbaar is. De winkel komt zelf ook niet met een passend alternatief. Erg slechte ervaring dus!

Wouter Smaal

Prettig bedrijf

Service gericht, tenten staan opgesteld, ruim assortiment outdoor activiteiten.

Suzanne Bosch

Fijne winkel, bezorgen iets minder.

Mooie winkel en website. Veel aanbod en goede prijzen. In de winkel werken vakkundige mensen.
Minpunt: ik had online besteld en mijn pakket werd met DPD geleverd. Dit is geen fijn postbedrijf. Ik was niet thuis maar beide buren wel. Is niet bij mijn buren afgeleverd omdat dit te lang duurde maar naar een pick-up point gebracht. Daar opgehaald maar pakket bleek nooit afgeleverd te zijn.. Morgen weer terug en bellen. Dit staat natuurlijk los van OutdoorXL, maar ze kunnen beter een ander postorder bedrijf gebruiken.