Marcel

Zeer klantonvriendelijk, heb gebeld met een vraag en of order verzonden zou worden.
Ik belde om 15.07 omdat bestelling niet goed verliep, man aan telefoon mopperde over werkdruk en ik kreeg heel verhaal m.b.t. druk en verwerken van lopende orders (wat wellicht ook niet zou lukken).......
Stomverbaasd was ik

Nee

Hannah Delling

Ski Atomic Cloud 9

quick delivery and nice staff, answered my questions very quickly! I would defenitely buy again!

Klingen

Slecht

product staat op voorraad maar is niet zo.
Geld wordt teruggestort maar wanneer?

Kevin

Voor 15:00 uur mijn skistokken besteld, maar de volgende werkdag nog steeds niet binnen, terwijl ze het wel beloven op de website. Als je het niet kan nakomen, moet je deze belofte niet op jullie... Voor 15:00 uur mijn skistokken besteld, maar de volgende werkdag nog steeds niet binnen, terwijl ze het wel beloven op de website. Als je het niet kan nakomen, moet je deze belofte niet op jullie website zetten!

Hierdoor 50 km heen en terug kunnen rijden om mijn skistokken te bemachtigen in tijd.

Vervolgens is de klantenservice behoorlijk kort door de bocht!:

"Dat is helaas fout gegaan.
De stokken worden morgen geleverd."

De stokken zijn verder prima! :)

jorien van jarwaarde

Bestelling ski's

Zeer aardige medewerking aan de telefoon bij de ski afdeling, eerlijke adviezen en behulpzaam

Brigitte Van De sande

Het was zeer vlot geleverd en heel goed verpakt en proper af geleverd
Wil je daar iets kopen een aan racer zeker doen

stefaan

Uitstekend

correcte afhandeling en zeer snelle levering, is zoals het erop staat, zo moet het zijn

Dick Eduard

Niet echt klantvriendelijk.
Niet echt klantvriendelijk.
Net in de winkel geweest en wilde weten of een bepaalde TEVA sandaal er in mijn maat was. Er waren 3 verkopers druk bezig echter 15 mtr verder waren er zo'n 4 dames aan het niksen dus naar hun toe met deze vraag. Het was hun afdeling niet dus dan maar doorgaan met niksen en ons voor paal laten staan.

Femke

Tent online besteld, maar verkeerde tent geleverd gekregen... Hierdoor vakantie moeten uitstellen. Erg vervelend.
Waren wel vriendelijk met het ruilen.

Redelijk snelle klantenservice.

Tim Baks

Slechte service.

Iets meer dan een jaar geleden heb ik voor 180 euro een paar wandelschoenen gekocht bij Outdoor XL. Ik zocht schoenen die een paar jaar mee zouden gaan, en daarom heb ik er bewust voor gekozen om... Iets meer dan een jaar geleden heb ik voor 180 euro een paar wandelschoenen gekocht bij Outdoor XL. Ik zocht schoenen die een paar jaar mee zouden gaan, en daarom heb ik er bewust voor gekozen om wat meer geld uit te geven aan mijn schoenen, dan dat ik normaal zou doen. Na een reis van acht maanden, waarbij ik mijn schoenen ongeveer de helft van de tijd heb gedragen, zijn de zolen van mijn schoenen echter al versleten en aan het loslaten. Dit vind ik onacceptabel, gezien de prijs die ik voor mijn schoenen heb betaald. Bij mijn aankoop werd ook aangegeven dat deze schoenen voor langere tijd mee zouden gaan. Toen ik afgelopen week terug naar de winkel ben gegaan, werd er echter aangegeven dat ik maar nieuwe schoenen moest gaan kopen. Ook gaf het personeel aan dat het mijn eigen schuld is, omdat ik de schoenen blijkbaar beter had moeten onderhouden. Hoe dit ervoor zou hebben gezorgd dat mijn zolen niet al versleten zouden zijn, is mij niet bekend.

Ik ben zeer teleurgesteld in de houding van Outdoor XL en ga voortaan wel naar een andere outdoor-winkel toe.