Tim Baks

Slechte service.

Iets meer dan een jaar geleden heb ik voor 180 euro een paar wandelschoenen gekocht bij Outdoor XL. Ik zocht schoenen die een paar jaar mee zouden gaan, en daarom heb ik er bewust voor gekozen om wat meer geld uit te geven aan mijn schoenen, dan dat ik normaal zou doen. Na een reis van acht maanden, waarbij ik mijn schoenen ongeveer de helft van de tijd heb gedragen, zijn de zolen van mijn schoenen echter al versleten en aan het loslaten. Dit vind ik onacceptabel, gezien de prijs die ik voor mijn schoenen heb betaald. Bij mijn aankoop werd ook aangegeven dat deze schoenen voor langere tijd mee zouden gaan. Toen ik afgelopen week terug naar de winkel ben gegaan, werd er echter aangegeven dat ik maar nieuwe schoenen moest gaan kopen. Ook gaf het personeel aan dat het mijn eigen schuld is, omdat ik de schoenen blijkbaar beter had moeten onderhouden. Hoe dit ervoor zou hebben gezorgd dat mijn zolen niet al versleten zouden zijn, is mij niet bekend.

Ik ben zeer teleurgesteld in de houding van Outdoor XL en ga voortaan wel naar een andere outdoor-winkel toe.

Score voor Outdoorxl.nl: 0.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen? Nee
Aangekocht product: