Hoe klantvriendelijk was het personeel?
Wat vond u van de locatie?
Heeft u in alle veiligheid kunnen spelen?
Hoe heeft u de activiteit(en) ervaren?
Wat vond u van de prijs kwaliteitsverhouding?
Funfactor
9.5/10

Peter Usmany

Top dag gehad leuke gasten.

Gezellige sfeer voldoende ruimte om je om te kleden

Martijn

Onlangs met een groepje gaan Paintballen, goede begeleiding en gezellige locatie.

Geweldige spanning en sensatie ervaring en super relaxed sfeertje

R A van Hof

Heerlijk dagje airsoften op n goed gevarieerd veld, met vriendelijk personeel. Met de juiste aantal mensen kun je hier goed tactisch spelen.

Speeltijd per spel mag iets langer.

Ronald van de Graaf

Ik heb nu verschillende skirms gespeeld en iedere keer weer ga ik met een goed gevoel naar huis !
De organisatie is dik in orde evenals de faciliteiten, voldoende ruimte en een gezellige bar.

Zoals het dorp voorin zouden er misschien nog een paar "obstakels" of "hutjes" door het bos gezet kunnen worden, dat geeft meer mogelijkheden tot nog meer tactisch spel.

Wesley Coomans

Eerste indruk leek tof. Maar het feit dat eten en drinken niet ging via de website was nogal raar. Daar naast is het veld veel ste klein
En je speeld vaak zonder medic en als die er wel is...

Veld vergrote. Minder kleine stomme mini games. Minder pauze lekker door kunnen spelen zonder ontstopping.

Reactie Outdoorbrielle.nl:

Jammer dat ons speelterrein niet aan jouw verwachtingen heeft voldaan. Het feit is dat er velen aan het airsoften zijn met ieder een eigen idee hoe de missies gespeeld moeten worden. Sinds maart al diverse skirms georganiseerd en gelukkig is het grootste deel erg positief wat betreft de missies, de speelveld grootte en de complete beleving die zo’n dag met zich mee moet brengen. Ook vinden wij het jammer dat je dit niet gelijk op de dag zelf even met ons hebt willen delen. Dit is voor de communicatie veel beter en we hadden dan ook misschien een idee van jouw op deze dag kunnen uitvoeren.
Wat betreft de lunch die je kan boeken via onze website - dit was nog niet actief om dit vooraf te reserveren. Op de dag zelf kon je echter wel diverse broodjes bestellen zoals aangegeven en ook gedaan door anderen.

c-j

Hebben hier een super vrijgezellen feest gehouden het is een gezellige tent waar we zeker nog een keer naar terug gaan

Remco de Ruiter

Gezellige goede sfeer met goede accomodatie!!

Omkleed mogelijkheid vrij klein bij veel deelnemers

Flojon B.V.

Super locatie, ook voor bedrijven. Alles is zeer professioneel maar vooral ook gezellig en persoonlijk. Een combinatie van activiteiten is erg leuk als bedrijfsuitje, er zit dan voor iedereen wel...

het veld is erg leuk en gevarieerd, go zo door en blijf nieuwe elementen toevoegen.

Hecht niet te veel waarde aan alleen het airsoft. Paintball blijft het leukst.

Een gps route gelopen in Brielle.

Meerdere keuzes van routes zou leuk zijn van de omgeving

Met een groep vrienden de highland games gespeeld bij Outdoor Brielle.