Ourstore

Je aankoop wordt beschermd

7.9/10

Rob van Boxtel Equestrian

Top service! Eerste keer besteld, en dus nog wat twijfels. Netjes de volgende dag geleverd!

Snelle levertijd, nette prijs!

Anke

2 dimmers besteld voor led lampen. Helaas werkte 1 dimmer niet, dus die heb ik retour gestuurd. Het duurde wel iets langer dan verwacht, maar inmiddels een nieuwe dimmer ontvangen (met NL...

Er is direct contact met me opgenomen nadat ik had aangegeven dat 1 dimmer niet werkte. Vriendelijke dame en bereidt me te helpen

Het kan wel wat vlotter. Ik moest zelf blijven bellen nadat ik de dimmer retour had gestuurd.

De werkelijke voorraad klopt niet met wat op de website staat

nee

als er geen voorraad is zet dit dan ook op de website

H. Olt

Na ontevredenheid te hebben geuit werd ik telefonisch benaderd om het weer goed te krijgen door een kleinigheidje toe te zenden.

De klant(en) tevreden stellen.

De website sneller aanpassen wanneer de goederen niet op voorraad is.

Welcome CCS

Snelle levering. Lijst kwam helaas iets gebutst aan.

Betere verpakking. Lijst was iets gebutst.

Leveren wat besteld is

Goed , ondanks dat ik in eerste instantie niet online kon betalen

kreeg de volgende dag netjes een mailtje met de vraagstelling of ik de bestelling nog wilde door laten gaan en dat ik dan evt klantenservice kon bellen

misschien toch het stukje betaling via de site wat bij mij tot 3x toe werd afgebroken , mesen gaan dan toch naar een andere site

Reactie Ourstore:

Goedemiddag,

Hartelijk dank voor de review.

Erg vervelend om te horen dat het tijdens het bestellen niet helemaal goed ging.

Echter is het voor ons wel van belang dat wij goed weten waar dit dan precies mis is gegaan zodat wij wellicht kunnen voorkomen dat het vaker gebeurt.

Dus zou u even contact met ons op kunnen nemen zodat we nog even door kunnen spreken hoe/wat?

Alvast bedankt en wij horen graag van u.

Linsey van Straten

Katun

Goed en snel

snel

Donderdag 1 februari een stoepbord en ziet er goed uit

Belde over levering en was wat verlaat maar prima opgelost en ook nog nagebeld over of het juist was aangekomen

Klant even bellen als levering war verlaat is

Jeroen van Alphen

Afgelopen jaar meerdere bestellingen gedaan. Zijn allemaal zonder problemen en op tijd geleverd.

duidelijke informatie.

aanbieden van levering in avonduren of afleveren bik pick up point.