Ourstore

8.1/10

nee

Alice

Aanvankelijk geen goede ervaring:
geen (beloofde) mail met track en trace code, geen levering (binnen 2 dgn) ondanks mijn directe betaling.
Nadat ik hierover gemaild heb, is alles toch...

Klachten worden serieus genomen en zo snel mogelijk opgelost

Prettig bedrijf. Mijn product was niet direct op voorraad en daarover werd ik netjes de volgende dag gebeld of dit een probleem zou opleveren.

Communicatie

Ik heb helaas geen track en trace code ontvangen. Gelukkig was er nu iemand thuis, maar anders was dit mogelijk een probleem geworden.

Poems Bodywear

Prima, volgens afspraak geleverd

Frisse duidelijke website

De Bedrijfskapper

Prima service ! Duidelijke communicatie en snelle levering

Eigenlijk niet

Anja

Snelle levering en accuraat handelen bij wijziging order. Top

Duidelijk info en correcte levering.

Micki

Bestelling pinrollen

Snelle reactie op mail

Bestelling netter aanleveren. Dozen waren beschadigd tot twee keer toe , bij twee bestellingen.

Willebroeks poeliereke

Heel slecht ! Levering binnen 48 uur , doch na 240 uur nog altijd niet geleverd !
Beloofde DHL code niet volledig en na twee klachten pas één week later in orde gebracht en pas actief ?

Neen .

Directe behandeling en opsturen ! melding bij slechte info zelf telefonisch contact maken met klant i.p.v. zelf klant telefonisch contact laten maken !

Reactie Ourstore:

Goedemiddag Luc,

Hartelijk dank voor de review.

Erg vervelend om te horen dat er het een en ander mis is gegaan met uw bestelling.
Wij hebben elkaar inmiddels gesproken maar helaas zijn we nog steeds niet tot een oplossing gekomen.
Ik heb u wederom gemaild maar tot op heden geen reactie vernomen.
Zoals besproken willen we het graag oplossen dus ik hoop dat u nog even contact met ons op zou kunnen nemen.

Alvast bedankt en wij horen het uiteraard graag.

Linsey van Straten

Vishandeltuyp

Ik heb 2 weken geleden een stoepbord besteld en betaald maar het is nog niet geleverd ik hoop wel dat het goed komt gr. Vishandeltuyp

Weet ik nog niet

Reactie Ourstore:

Goedemiddag Gerard,

Hartelijk dank voor de review.

Ik heb het even nagekeken voor u en ik zag dat de order inmiddels is afgeleverd.

Vanwege een voorraadverschil was de zending iets vertraagd dus onze excuses hiervoor.

In ieder geval nogmaals dank voor de feedback en wellicht graag tot een volgende bestelling!

Linsey van Straten