Ourstore

8.3/10
7.9/10

Eerste bestelling

Gemakkelijk te bestellen

Wij bestllen tot nu toe alleen transparante bladen voor stoepborden

Duidelijk wat het kost, goed te vinden als je eenmaal op de website bent

Website moeilijk te vinden

snelle levering

gewoon doorgaan

Henk

Bestelprocedure werkt niet best, afrekenen ondoorzichtig door derde partij. Leveringsafspraak niet nagekomen, in tweede instantie wel. Tijdens telefonisch contact bleek dat er storing was op moment...

Men vraagt en wij draaien.... Prima??

Mijn breekbaar product fantastisch verpakt.

Jan Geleijnse

snelle levering

niets

Jasmin

Snelle levering tegenwoordig zeer concurrerende prijs

Groot assortiment stoepborden tegen prijzen die beduidend lager zijn dan elders.

Kloas in t Hof

Prima service en levering

Duidelijke productomschrijving op de website. Snelle levering, goed verpakt. Goede kwaliteit van het product. Mooier dan op de website te zien in op de foto.

Betere foto van de lijst op de website plaatsen en noemen dat er een achterwand bij de lijst zit. Ik had namelijk een poster die al geplakt was op hardboard. Je weet dan niet of het past. Dat deed het wel.

bakx

Super vriendelijke mensen

Wij hadden een kinderspeeltafel met bord besteld, de gaten waren niet voor geboord.
Het hout was heel erg ruw wat wij met een vlakschuurmachine glad hebben moeten schuren, want dit lukte niet met het stukje schuurpapier wat bijgeleverd was.
Dit was een groot nadeel voor gemak had ik bouwpakket besteld, maar had het in de zelfde tijd die het nu koste zelf kunnen bouwen.