Ourstore

7.9/10
8.1/10
8.1/10

Anja

Snelle levering en accuraat handelen bij wijziging order. Top

Duidelijk info en correcte levering.

Micki

Bestelling pinrollen

Snelle reactie op mail

Bestelling netter aanleveren. Dozen waren beschadigd tot twee keer toe , bij twee bestellingen.

Willebroeks poeliereke

Heel slecht ! Levering binnen 48 uur , doch na 240 uur nog altijd niet geleverd !
Beloofde DHL code niet volledig en na twee klachten pas één week later in orde gebracht en pas actief ?

Neen .

Directe behandeling en opsturen ! melding bij slechte info zelf telefonisch contact maken met klant i.p.v. zelf klant telefonisch contact laten maken !

Reactie Ourstore:

Goedemiddag Luc,

Hartelijk dank voor de review.

Erg vervelend om te horen dat er het een en ander mis is gegaan met uw bestelling.
Wij hebben elkaar inmiddels gesproken maar helaas zijn we nog steeds niet tot een oplossing gekomen.
Ik heb u wederom gemaild maar tot op heden geen reactie vernomen.
Zoals besproken willen we het graag oplossen dus ik hoop dat u nog even contact met ons op zou kunnen nemen.

Alvast bedankt en wij horen het uiteraard graag.

Linsey van Straten

Vishandeltuyp

Ik heb 2 weken geleden een stoepbord besteld en betaald maar het is nog niet geleverd ik hoop wel dat het goed komt gr. Vishandeltuyp

Weet ik nog niet

Reactie Ourstore:

Goedemiddag Gerard,

Hartelijk dank voor de review.

Ik heb het even nagekeken voor u en ik zag dat de order inmiddels is afgeleverd.

Vanwege een voorraadverschil was de zending iets vertraagd dus onze excuses hiervoor.

In ieder geval nogmaals dank voor de feedback en wellicht graag tot een volgende bestelling!

Linsey van Straten

Pedicure Sabine

Snelle service

Zetels waren zoals mijn verwachtingen

Rob van Boxtel Equestrian

Top service! Eerste keer besteld, en dus nog wat twijfels. Netjes de volgende dag geleverd!

Snelle levertijd, nette prijs!

Anke

2 dimmers besteld voor led lampen. Helaas werkte 1 dimmer niet, dus die heb ik retour gestuurd. Het duurde wel iets langer dan verwacht, maar inmiddels een nieuwe dimmer ontvangen (met NL...

Er is direct contact met me opgenomen nadat ik had aangegeven dat 1 dimmer niet werkte. Vriendelijke dame en bereidt me te helpen

Het kan wel wat vlotter. Ik moest zelf blijven bellen nadat ik de dimmer retour had gestuurd.

De werkelijke voorraad klopt niet met wat op de website staat

nee

als er geen voorraad is zet dit dan ook op de website

H. Olt

Na ontevredenheid te hebben geuit werd ik telefonisch benaderd om het weer goed te krijgen door een kleinigheidje toe te zenden.

De klant(en) tevreden stellen.

De website sneller aanpassen wanneer de goederen niet op voorraad is.