Ourstore

8.3/10

Doggy-mc

Prima en vlot

Haarhoek

Posterlijsten besteld met levering binnen 48 uur bleken toch niet op voorraad maar pas over 3 weken..beetje jammeršŸ˜„nu maar hopen dat ze het wachten waard zijn

Eh nee nog niet..

Levertijd kloppend maken voorkomt teleurstelling

Jochem S.

- Nog steeds geen pakket geleverd gekregen.. wacht nog steeds

Nog steeds geen informatie over mijn pakket wat nooit is binnengekomen! Erg vreemd verhaal allemaal..

Ministerie van Geluk

Ik heb bij jullie een groot buitenbord besteld. Helaas bleek bij aankomst dat er een punt van het bord was beschadigd. Waarschijnlijk door het transport, en het is gewoon heel kwetsbaar spul. Na een...

Overzichtelijke website. Heel fijn dat de specificaties snel te vinden zijn, dus de afmetingen en met welk krijt je op de borden kunt schrijven bv.

Jullie adverteren met stoepborden, en op die stoepborden staat vaak een logootje van een bedrijf. Ik weet niet of jullie aanbieden om dit logo erop te 'drukken', als dit zo is, dan kon ik het niet zo 1,2,3 vinden en als het niet kan dan is het wel een leuke aanvulling om aan te gaan bieden.

Top ervaring want eerste levering bleek beschadigd en werd in handomdraai opgelost en nieuwe lijst bezorgd!

Snelle afhandleing vraag

Neen

Stichting Emmense Wereldwinkel

Goed bedrijf dat snel em goedkoop de gevraagde materialen levert

Goedkoop en snelle levering

Niet nodig.

Overzichtelijke website, ruime keuze

Duidelijke informatie over het product

Nick

Spullen netjes verpakt. Snelle levering.

Spullen netjes verpakt. Snelle levering. Mooie website die duidelijk is.

Spiros Zonios

I ordered a bulb lamp. Everything worked out smoothly. Fast delivery and package safely packaged so that interior stays safe and solid.

Add inside the package a retour form in case customer wants to return the product