Ourstore

Pierre Maijstre

Snel

geen, prima levering

Cornelis Straakenbroek

Heel goed. bezorging kan iets sneller.

goed Product.

bezorging zou beter kunnen

Linda

Heel goed.

Goeie communicatie, snelle levering, top product!

Hans Heemskerk

Heel plezierig verlopen

Klant behulpzaam

Nvt

J. M. van Outersterp

Positief netjes verzorgd verpakt keurig op tijd ondanks in eerste instantie vertraging zou zijn.

Product foto wijkt weinig af van de werkelijkheid, (fotowissellijst)

Nee.

Anne

Goede communicatie en service!

Product goed ingepakt!

Saskia Slijpen

Alles goed verlopen

…. Niks

Peter Groeneveld

Goede ervaring geleverd waar om is gevraagd

correcte levering

ook leveringen via post nl zou mooi zijn

Ronald Schobben

Op zich goed

Nvt

Op site staat vandaag besteld morgen in huis, dat is dus niet waar. Als je eenmaal besteld heb staat er ineens 1 tot 5 werkdagen maarcdatvkloot ook niet. Zelf naar 1 week eens gebeld en daarnaar... Op site staat vandaag besteld morgen in huis, dat is dus niet waar. Als je eenmaal besteld heb staat er ineens 1 tot 5 werkdagen maarcdatvkloot ook niet. Zelf naar 1 week eens gebeld en daarnaar kwam de bestelling pas.

Reactie Ourstore:

Goedemorgen Ronald,
Goedemorgen Ronald,
Dank dat u de tijd en moeite neemt om ons te beoordelen via Feedbackcompany! Het klopt inderdaad dat afgelopen weken wat uitdagend voor ons zijn geweest vanwege een interne uitdaging!
Normaliter leveren wij binnen 1-2 werkdagen en momenteel kan dit ietsje langer zijn op sommige producten vanwege een uitbreiding binnen ons magazijn van stellingen, hierdoor zijn mijn collega's iets minder efficiënt aan het inpakken en kunnen sommige levertijden iets uitlopen.
Onze excuses voor het later leveren van uw bestelling, maar hopen dat de lampen uiteindelijk een mooi plekje hebben gekregen!
Marco van Ourstore

Peter Coolen

Prima ervaring met snelle levering.

kwalitatief mooie houten fotolijst.

Ik heb er een ronde puzzel 65 cm mee ingelijst, maar miste een vel wit papier voor de achtergrond. Anders kijk je tegen hardboard aan.