Hoe voldoet uw traplift aan de verwachtingen
Wat vond u van de snelheid van levering
Bent u te spreken over de klantvriendelijkheid van onze verkopers
Bent u tevreden over de vakkundigheid van onze monteurs
Wat vindt u van het gebruiksgemak van onze traplift

Prettig bedrijf, gemaakte afspraken werden ook waargemaakt.

Duidelijk uitleg en advies van uw adviseur

J.H ter Weeme - Jansen

Monteur had moeten bellen

J.A van Hoorn

Prima!
Prima!
Uw personeel is vlot, beleefd, geduldig, ter zake kundig. Kortom, zeer correct. Snelle reacties en prima nakomen van de afspraken. De prijs is aan de stugge kant in vergelijk met andere leveranciers.

Mijn vrouw heeft moeite met de bediening, hoe simpel die ook is. Meestal is haar eerste handeling: Ik druk op de rode knop in de aansturingsschuif. Tip: De rode knop zou naar een andere plaats... Mijn vrouw heeft moeite met de bediening, hoe simpel die ook is. Meestal is haar eerste handeling: Ik druk op de rode knop in de aansturingsschuif. Tip: De rode knop zou naar een andere plaats moeten verhuizen. Vervolgens laat ze haar voeten op de voetenfles staan bij de bediening ervan. Tip: Door u niets aan te doen lijkt me.

Fam. Zweers

Alleen in had verwacht dat de verkoper een keer langs kwam hoe gaat dat allemaal.

J.G Vrijhoeven

Met onze korte ervaring is alles prima. Super en geweldig, hartstikke fijn. Blij dat de Otolift er is bij mijn.