Hoe voldoet uw traplift aan de verwachtingen
Wat vond u van de snelheid van levering
Bent u te spreken over de klantvriendelijkheid van onze verkopers
Bent u tevreden over de vakkundigheid van onze monteurs
Wat vindt u van het gebruiksgemak van onze traplift

Goed m.u.v. zie onder.
Aankoop & inmeten en offerte vlot, installers beetje rommelig

1 svp géén onderdelen vergeten (moesten apart gebracht worden.
2 wat gehaast gebruiksinstructie (‘we zijn al laat’)

Boekhout, J.M.

Goed.

Kunnen wij niet bedenken

K. Scheltus

Ik ben erg tevreden over Otolift

EC Rerers

Goed.

Na datum afspraak met de verkoper heb ik een bevestiging hiervan niet ontvangen.

B. van Hulten

Rail koppeling zou iets strakker mogen. Je kunt horen en voelen als de lift deze koppeling passeert.

Zie boven.

P.G.Menheere

We hebben de lift nu veertien dagen in gebruik. Gebruiken deze elke keer als wij naar boven of beneden moeten. Tot nu toe hebben mijn vrouw en ik er veel gemak van. Hebben alleen wat moeite met het...

Schuifknop

M Kosman

De traplift werd op de afgesproken datum geplaatst maar het duurde langer dan verwacht, toen de monteur gereed was wilde hij hem nog demonstreren maar toen hij hem naar boven liet komen stond de...

Eerste installatie ploeg matig Vroegen bijv aan ons om een werkbank, hadden die zelf bij zich Andere mensen allemaal plezierig, Wel teveel aanvang problemen, 5 of 6x laatste de hoofdmonteur

Er niet van uit gaan dat bij storing de klant de hele dag thuis is.

L. Verwey + N Verwey

Prima.

De snelheid vinden wij traag. Dat had sneller gekund, en bij beide afstandsbedieningen is 't jammer dat we ze moeten blijven vasthouden, dat is lastig. Wij 86 en 84 jaar oud.

L. Lammerts van Bueren

De lift bevalt zeer goed en is eenvoudig voor gebruik. De afstandsbediening is wat groot en mocht wat kleiner (handzamer) zijn