Verboomen Nelly

Duidelijke informatie voor offerte en plaatsingstermijn. Professionele aanpak bij plaatsing. Nette afwerking en opkuis. Goede info over premies. Kwaliteit/prijsverhouding en dienstverlening is prima.

Potums - Spoelders

Uitstekend.

Daenen Agnes

Tot nu toe loopt het gesmeerd en ben ik tevreden.

Verhaert Louis

Uitstekend.

Marcella Pyl

Extra gemakkelijk, draagt alles naar boven en beneden.

Heb traplift nog niet lang genoeg.

Dietens Ingrid

Alles super.

Veronique Van Steenberge

Een bedrijf die al zijn sterren waard is! De communicatie verliep zeer vlot zowel telefonische als op e-mail. Een bezoek in de showroom te Merelbeke is een aanrader. We konden rekenen op veel begrip... Een bedrijf die al zijn sterren waard is! De communicatie verliep zeer vlot zowel telefonische als op e-mail. Een bezoek in de showroom te Merelbeke is een aanrader. We konden rekenen op veel begrip toen mijn echtgenoot/vader overleed! Waarvoor onze grote dank en in het bijzonder Brieuc Verniory.
Familie Van Steenberge-Baudewijn

Chaumont

J'ai le monte-escalier depuis 2 mois et je m'en sers sans difficultés et cela m'aide beaucoup.

Rien.

Waelburgs Marie-Louise

Excellent. Ik sukkel met mijn rug en benen en kan de trap niet meer af. Het is een Godsgeschenk. Voor mij mag de traplift wat sneller gaan. Het systeem is makkelijk te bedienen en ik kan de stoel... Excellent. Ik sukkel met mijn rug en benen en kan de trap niet meer af. Het is een Godsgeschenk. Voor mij mag de traplift wat sneller gaan. Het systeem is makkelijk te bedienen en ik kan de stoel sluiten. Nogmaals bedankt.

Dejonckheere Raymond

Zeer praktisch.