Marcel Van Mechelen

Ik kan alleen maar positief zijn. De opmetingen gebeuren zeer vlot. Het afleveren van het materiaal heb ik nog ik nog nooit zo nauwkeurig meegemaakt. Ook het plaatsen is zeer professioneel, vlot en... Ik kan alleen maar positief zijn. De opmetingen gebeuren zeer vlot. Het afleveren van het materiaal heb ik nog ik nog nooit zo nauwkeurig meegemaakt. Ook het plaatsen is zeer professioneel, vlot en zorgzaam. Ik had nergens schade.

Ja, ik zou hem graag wat sneller hebben. Ook vond ik het, in mijn geval zeker, spijtig dat er vlugger was beloofd dan de uitvoering. Ik kan er nog steeds over hoe graag mijn partner de lift had... Ja, ik zou hem graag wat sneller hebben. Ook vond ik het, in mijn geval zeker, spijtig dat er vlugger was beloofd dan de uitvoering. Ik kan er nog steeds over hoe graag mijn partner de lift had gezien. Het is hem niet gelukt. Doet nog altijd pijn.

anoniem

Ik ben zeer tevreden: de Otolift trapliften zijn prima en geven mij de zekerheid om, zelfs op hoge leeftijd, in de eigen woning te kunnen blijven wonen.

Van De Zande Leen

Alles prima verlopen, afspraken-verkoop-plaatsing alles ok

Van De Zande Leen

Prachtig en Praktisch werk!

Marcel Van Mechelen

Niets op aan te merken. Geweldige medewerkers.

De kabel voor de aansluiting met het net mag iets langer zijn.

Marcel Van Mechelen

De eerste dag was het wat moeilijk om het technisch aspect onder de knie te krijgen (geraakte niet meer naar beneden) maar na een 2-tal dagen lukte het wel.

Doe zo voort!

Marcel Van Mechelen

De ervaring vanaf het contact die wij genomen hebben waren zeer goed. Goede uitleg bij het bestellen van de traplift. De levering en het plaatsen zijn heel goed verlopen. Bij defect van de traplift... De ervaring vanaf het contact die wij genomen hebben waren zeer goed. Goede uitleg bij het bestellen van de traplift. De levering en het plaatsen zijn heel goed verlopen. Bij defect van de traplift waren deze snel opgelost. Proficiat voor de technieker.

Wij zijn tevreden.

Marcel Van Mechelen

Delais rapide (commande --> montage)

La vitesse est un peu lente, mais je comprends c'est pour la sécurité.

Lebrun Michel

2 monts escaliers depuis quelque mois (2020)

Lebrun Michel

Plus grande facilité dans la vie quotidienne