Anne Schampaert

Zeer goede werking en mooi design. Plaatsing was zeer professioneel, de technieker was zeer vriendelijk en gaf goede, praktische info. Spijtig dat ze er niet langer van kon genieten.

De handbediening vasthouden tijdens de 'hele rit' was voor mama soms vermoeiend (ALS patiënt)

Demaret Robert

Heel goed.

Romy Loos

Heel tevreden, gebruik de lift dagelijks. Heeft de kwaliteit van mijn leven echt verbeterd omdat ik nu veilig en comfortabel naar boven en onder kan dankzij Otolift.

Jullie zijn goed bezig. Heel goede, vriendelijke en vakbekwame mensen. Doe zo verder. Niks negatiefs te melden.

Verlinden

Werkt perfect.

Geyskens Danielle

Positief.

Coenen Maria

Praktisch!

Luyckx Juul

We hadden de traplift al véél eerder moeten installeren.

Onderaan de trap is de op- en afstap niet hoog tegenover de rolstoel.

Georges Staelens - Acke Beecke

Mijn man kon niet meer naar boven om te slapen, maar nu gaat het heel goed.

Demoma

Rampzalig. Na 6 maanden is de lift nog niet geïnstalleerd. Tweemaal werd het ontwerp geplaatst en paste dit niet. De eerste maal zat ik met het opstijgen met de lift tegen het plafond. Bij de... Rampzalig. Na 6 maanden is de lift nog niet geïnstalleerd. Tweemaal werd het ontwerp geplaatst en paste dit niet. De eerste maal zat ik met het opstijgen met de lift tegen het plafond. Bij de tweede plaatsing werd tevens de trap beschadigd. Men stelde een goedkope herstelling voor. Bij de derde plaatsing werd onze onderste marmeren traptrede gebarsten door slechte boring (op de rand). Dit is nog niet opgelost. Na maanden dus nog niet bruikbare lift. Ik raad otolift dus zeker niet aan. Slechte ervaring.

service bieden waarvoor men reclame maakt.

Mme Last

Très bon contact avec votre représentant, contrat bien expliqué, maison à recommander, société très sérieuse.

Continuer de la même manière.