Hoe voldoet uw traplift aan de verwachtingen
Wat vond u van de snelheid van levering
Bent u te spreken over de klantvriendelijkheid van onze verkopers
Bent u tevreden over de vakkundigheid van onze monteurs
Wat vindt u van het gebruiksgemak van onze traplift

Riny Muis

Sinds 1 week maak ik gebruik van de otolift en ben er zeer blij mee. Ook wil ik de monteur Mark bedanken voor zijn werk en gezelligheid die hij mee bracht.

Volkomen tevreden

Zeer goed, gemakkelijk bedienbaar.

Op de geleidebuis blijven steeds zwarte resten zou waarschijnlijk de smering achter. Ik weet niet of hier wat aan te doen is.

Beste mevrouw,
Bedankt voor uw feedback. We zijn dankbaar dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen.
Tijdens het op en neer bewegen van de stoel, kunnen de rollers een...
Beste mevrouw,
Tijdens het op en neer bewegen van de stoel, kunnen de rollers een combinatie van stof en vet achterlaten op de rail. We adviseren u om de rail minstens één keer per week schoon te maken. Dit kan eenvoudig met een schone droge doek en eventueel glasreiniger. Het regelmatig schoonmaken voorkomt het ontstaan van donkere strepen.
Voor meer informatie, verwijzen we u graag naar onze website:
Als u in de toekomst vragen heeft, neem gerust contact met ons op.

Lindekens Axel

Verkoop en plaatsing gingen vlot. Omdat wij een VAPH dossier zijn, moeten wij zelf het onderhoud opvolgen. Dat was NIET zo afgesproken, maar daar wil leverancier niets van weten.

Betere opvolging voor élke klant zou een betere service zijn.

Debby

De lift zit verschrikkelijk in de weg voor mensen die wel de trap moeten lopen, hij zit 20 cm van de muur af de leuning is weg gehaald. Je kan de trap niet normaal meer op met spullen zo smal is... De lift zit verschrikkelijk in de weg voor mensen die wel de trap moeten lopen, hij zit 20 cm van de muur af de leuning is weg gehaald. Je kan de trap niet normaal meer op met spullen zo smal is het. Snap niet dat het stoeltje halverwege de trap moet staan hadden ze beter beneden de bocht om kunnen laten gaan stond hij niet in de weg. Maar dat zal voor de gemeente wel teveel hebben gekost. Levensgevaarlijk traplopen nu of verwachten ze dat iedereen in huis de traplift neemt?

Zet hem tegen de wand en niet 20 cm van de muur af

Beste mevrouw Bakker,
Bedankt voor uw feedback op Feedback Company. Het spijt ons zeer te horen dat u niet tevreden bent met de plaatsing van uw traplift.
Bij het ontwerpen en plaatsen van...
Beste mevrouw Bakker,
Bij het ontwerpen en plaatsen van onze trapliften houden we altijd rekening met de kenmerken van elke trap. We zorgen er zo goed mogelijk voor dat onze trapliften veilig en functioneel zijn en zo min mogelijk ruimte in beslag nemen. Daarnaast installeren we onze trapliften altijd volgens de strikte normen van de wet- en regelgeving en de specifieke eisen die de gemeente stelt.
We willen graag verduidelijken dat onze installatie van de traplift langs de muur altijd met grote nauwkeurigheid gebeurt. Het is echter belangrijk om te begrijpen dat er enige ruimte achter de rail nodig is om de stoel veilig naar boven te brengen.
We vinden het vervelend dat u niet tevreden bent over hoe de traplift bij u is geplaatst en we kijken graag met uw situatie mee. Kunt u ons uw contactgegevens toesturen via klachten@otolift.com?
We hopen dat we u hiermee voldoende hebben geïnformeerd.

Hobbel

Nooit meer service is heel slecht

De service

Beste meneer Hobbel,
Bedankt voor uw feedback. Het spijt ons te horen dat uw ervaring met onze service niet aan uw verwachtingen heeft voldaan.
Na ontvangst van uw klacht hebben wij direct...
Beste meneer Hobbel,
Na ontvangst van uw klacht hebben wij direct onze Serviceafdeling geïnformeerd. Inmiddels hebben zij contact met u opgenomen om samen uw situatie te bespreken. Er is een afspraak ingepland voor een bezoek van een monteur.
We waarderen uw geduld en begrip.
Mocht u in de toekomst vragen hebben of hulp nodig hebben, horen wij dit graag.

Verbeek

Onze lift gaf een probleem. Monteur was er binnen 2 uur. Chapeau!!!

Geen tips

Blij met aanschaf eigen lift

neen.

Nee

Plaatsingen v. d. lift geheel verlopen zoals afgesproken.

scheffers

Loopt niet lekker op en neer slecht schokt op verschilende punten

nakijken