Hoe voldoet uw traplift aan de verwachtingen
Wat vond u van de snelheid van levering
Bent u te spreken over de klantvriendelijkheid van onze verkopers
Bent u tevreden over de vakkundigheid van onze monteurs
Wat vindt u van het gebruiksgemak van onze traplift

Zou u mij een gebruiksaanwijzing kunnen sturen?

Bedankt voor uw review.
Bedankt voor uw review.
Elke nieuwe traplift, tweedehands traplift en gehuurde traplift wordt standaard geleverd met een handleiding. We hebben onlangs contact met u opgenomen en er is een nieuwe handleiding naar u gestuurd.
Als alternatief kunt u te allen tijde de digitale versie van de handleiding raadplegen op onze website via de volgende link:
Aarzel niet om in de toekomst contact met ons op te nemen als u verdere vragen of opmerkingen heeft.

M.Nulens - Schmitz

Voel me veilig .

Geen verbeterpunten of tips

Mevr Bronkhorst-Bouwens

Uitstekend

Annoniem

Gewoon goed

ik heb geen goed antwoord op de vraag gekregen of de lijm waarmee het laagste vestigingspunt op de siertegel gelijmd is, bij het verwijderen van dit bevestigingspunt geen beschadigingen... ik heb geen goed antwoord op de vraag gekregen of de lijm waarmee het laagste vestigingspunt op de siertegel gelijmd is, bij het verwijderen van dit bevestigingspunt geen beschadigingen achterlaat. De betreffende tegel maakt deel uit van de gehele tegelvloer van de beneden verdieping. Met geen beschadiging heb ik niet zoveel mee. Daar zit ik wel mee.

Beste mevrouw,
Hartelijk bedankt voor uw review en voor uw positieve beoordeling.
Beste mevrouw,
Hartelijk bedankt voor uw review en voor uw positieve beoordeling.
Het verwijderen van de traplift gebeurt met precisie en zorgvuldigheid, waardoor beschadigingen zelden voorkomen. We hebben inmiddels contact met u opgenomen en het verwijderingsproces verder uitgelegd. We zijn blij te vernemen dat u zich geen zorgen meer maakt.
Mocht u in de toekomst vragen of opmerkingen hebben, neem gerust contact met ons op.

J. Nieuwenhout

Vriendelijke en prima monteur. Plaatsing ging in overleg en is naar tevredenheid uitgevoerd.

Mijn vrouw is echter nog steeds enigszins bang om er gebruik van te maken. Dit heeft vooral te maken met de Parkinson. Het gebruik van de knop is soms lastig. Is er een andere besturing mogelijk,... Mijn vrouw is echter nog steeds enigszins bang om er gebruik van te maken. Dit heeft vooral te maken met de Parkinson. Het gebruik van de knop is soms lastig. Is er een andere besturing mogelijk, zoals ook op de televisiereclame te zien is?

W.L.B. Wilschut

Gewoon goed

Vraag me af, of montage op enkele treden niet netter/beter had gekund.

Marijke Voskuijl

Vriendelijke mensen, snelle reactie

Nee is goed zo

Wij gebruiken de lift dagelijks en zijn er zeer tevreden over!

Komt er naar verloop van tijd ook een servicebeurt?

Beste mevrouw,
Hartelijk dank voor uw review. We zijn verheugd te vernemen dat u zeer tevreden bent met uw traplift.
Een regelmatig en goed onderhoud aan uw traplift vermindert de kans op...
Beste mevrouw,
Een regelmatig en goed onderhoud aan uw traplift vermindert de kans op storingen of andere problemen. Wij zorgen er graag voor dat uw traplift zo lang en zo veilig mogelijk gebruikt wordt. We raden aan om jaarlijks onderhoud te laten uitvoeren.
Onlangs hebben wij contact met u opgenomen om de mogelijkheden voor onderhoud te bespreken. Een jaar na de installatie van uw traplift wordt er een servicebeurt uitgevoerd.
Als u in de toekomst vragen of opmerkingen heeft, neem gerust contact met ons op.
Koninklijke Otolift Trapliften

Voldoet volledig aan de verwachting

De snelheid van het stoeltje kan wat omhoog

De Vries

Teleurstellend

Mijn oom is overleden en ik probeer al een tijd afspraak ingepland te krijgen met het ophalen van de traplift.
4 verschillende mensen aan de lijn gehad, waarbij zeer omempatisch gereageerd wordt. Geen vermogen tot meedenken.
1 dag van te voren kan er gebeld worden wanneer de traplift opgehaald kan worden. Terwijl bekend is dat er niemand in de buurt woont.
Er is niet bereid mee te denken. Zo kan het dus weken duren voordat t opgehaald wordt.

Beste mevrouw de Vries,
We willen u condoleren met het verlies van uw oom.
Beste mevrouw de Vries,
We willen u condoleren met het verlies van uw oom.
Bedankt voor uw review. Het spijt ons te vernemen dat uw ervaring met onze service niet is zoals het hoort te zijn.
Na ontvangst van uw klacht hebben wij direct onze Serviceafdeling geïnformeerd. Zij hebben inmiddels contact met u opgenomen en er is samen een afspraak gemaakt voor het verwijderen van de traplift.
We waarderen uw feedback enorm, aangezien dit ons helpt om onze service voortdurend te verbeteren.
Mocht u in de toekomst vragen of opmerkingen hebben, aarzel niet om contact met ons op te nemen.
Koninklijke Otolift Traplift