Gilbert Gysens

Alles perfect ! Van opmeting tot plaatsing.

Neen, een geweldig team dat goed op mekaar is afgestemd. Professionele afwerking. Zeer goede monteurs en vriendelijk

Decock-Engels

Alles verliep uitstekend, zowel op het gebied van bestelling en levering. De lift is zeer gebruiksvriendelijk

Doe zo verder

Ilse Donckers

Zeer snel - grondig - perfecte afwerking - vriendelijk - gebruiksvriendelijk

nvt

Frans Ponsaers

Ik ben zeer tevreden van de lift en zou ze niet meer willen missen

Bronchain Bernadette

Utilisation facile, sensation de sécurité. entretien facile (nettoyage accoudoirs et pose piets). Sécurité très appréciable par le pivotement du siège au dessus des escaliers. Documentation avant et... Utilisation facile, sensation de sécurité. entretien facile (nettoyage accoudoirs et pose piets). Sécurité très appréciable par le pivotement du siège au dessus des escaliers. Documentation avant et lors de la réception très claire. Personnel de contact charmant eet compétent, tant au niveau du délégué que de l'installateur.

Maria Poisquet

Geweldige hulp om naar boven te gaan. Ben zo minder afhankelijk van mijn mantelzorg (echtgenoot)

nihil

Henri Wery

Très bonne

Sylvie Gondry

Sans problèmes. Très facile

Antoine De Coninck / Hubertine Waelput

Ik ben zeer tevreden, telkens ik iets nodig heb kan ik zonder hulp de gestreken en gewassen kleding naar boven brengen.

Luc Deprez

Het is heel praktisch en gemakkelijk te bedienen. Voor mij is het mijn vrijheid dat ik terug naar boven kan naar mijn bureau en slaapkamer.