Peter Deboosere

Zeer tevreden ! Zowel de voorbereidende gesprekken en opmeting (door Jonas) als de plaatsing (door Moustapha) waren professioneel, correct, en getuigen van vakmanschap !

door interne problemen (uitvallen van een monteur )werd de installatie enkele uren uitgesteld. Liefst dit vooraf melden aan de klant a.u.b.

lambert

Super.

Veuillez remercier mr Moustapha AMARIR pour son travail et sa gentillesse.

lambert daniel

Satisfaction tant de la société qui nous a bien accueilli et donné les informations nécessaires et surtout toute nos félicitations et grand merci à Monsieur MOUSTAFA qui est venu installé le... Satisfaction tant de la société qui nous a bien accueilli et donné les informations nécessaires et surtout toute nos félicitations et grand merci à Monsieur MOUSTAFA qui est venu installé le matériel. Personne très agréable et travail très propre. Super

Société à recommander

Choustoulakis Emmanuel

Belle installation, bien sécurisée, facile d'utilisation

Jean

Zeer tevreden eens je het gewoon bent kun je niet meer zonder en mooi werk en proper opgeruimd en alles in orde dank u

Meer plaats om zonder de lift naar boven te gaan kunt er echt niet goed langs passeren dat is spijtig

Audenaert Christiane

Tevreden !

Georges Vancrombrugghe

Société pas très sérieuse

Améliorer l'honnêteté du personnel.

Micheline Blondel

Zeer tevreden

Tot op heden geen negatieve punten

Daneels Wilfried

Prima ervaring anders kon mijn vrouw niet meer thuis blijven bij mij. Dus duizendmaal bedankt, wil ook nog melden tot de vrouw aan de telefoon mij enorm gerust gesteld heeft als ik in paniek belde... Prima ervaring anders kon mijn vrouw niet meer thuis blijven bij mij. Dus duizendmaal bedankt, wil ook nog melden tot de vrouw aan de telefoon mij enorm gerust gesteld heeft als ik in paniek belde voor zo'n traplift. Duizendmaal bedankt om me zo gerust te stellen

Niets op aan te merken - een eerlijke en prachtige medewerking en geruststelling. Bedankt

J. Haagdorens

Zeer correcte uitvoering van de werken