dehard

Pas très satisfait

Prendre ses responsabilités pour un travail très mal fait

Engelen François

Op 14/12/2023 beloofd om traplift te komen installeren, plaatser geraakt niet tijdig hier om traplift te plaatsen, verkeersproblemen.
Op 21/12/2023 komt plaatser de traplift plaatsen maar...
Op 21/12/2023 komt plaatser de traplift plaatsen maar traplift maten kloppen niet en dus kan ze niet volledig geplaatst worden. Telefonisch contact opgenomen met bureaumedewerker en deze ging mij de volgende dag terug bellen met info. Hebben jullie iets gehoord van Otolift, ik niet en nu is het 11/01/2024 en nog steeds geen info gehad, ben het kotsbeu met Otolift.
Voor mij mogen ze de lift komen afbreken en zal elders wel een bestelling. Niemand raad ik deze firma aan, wees op je hoede mensen.

Alles.

Anouk

Echt een verschrikkelijke ervaring, valt contant in panne, service is zeer slecht en vaak wordt iets beloofd wat dan niet gebeurt. En dat allemaal op de kap van de zorgbehoevende. Schrijnend gewoon.... Echt een verschrikkelijke ervaring, valt contant in panne, service is zeer slecht en vaak wordt iets beloofd wat dan niet gebeurt. En dat allemaal op de kap van de zorgbehoevende. Schrijnend gewoon. Ga niet in zee met deze firma.

Ongeveer alles

Page

D'excellents conseils. Les personnes de contact sont à l'écoute et disponibles. L'équipe de livraison et montage très sympa et compétente. Matériel de qualité. A recommander

Néant

Broers - Margriet

De laatste week van december 2022 is onze traplift Modul Air geplaatst.
14 10 2023 Staat onze traplift voor de derde maal in panne!

Marie-José

Zeer vlotte samenwerking en vriendelijke medewerkers.

Broers - Margriet

De laatste week van december 2023 is onze Otto lift Modul Air geplaatst. Nu 14 10 2023 staat onze lift voor de derde maal in panne.

Pauline Bolome

Facile utilisation, confortable et qualité excellent.
Très contente de l'avoir mise merci beaucoup

rien à dire excellent

Ugille ingrid

Zeer onbeleefd aan telefoon, zouden mijn contacteren tegen 9U, maar zelf moeten contact opnemen, gisteren trap komen plaatsen maar de maten waren niet juist, tekort

Niet tevreden

Theo Biebuyck

Bij verkoop beloven ze interventie binnen de 8 u.
Na 4 dagen nog niet langs geweest !

beloften nakomen