Frank en Ineke

Altijd weer fijn om met Oryx Travel op pad te gaan. Alles is tot in de puntjes geregeld en niets wordt aan het toeval overgelaten. En in het zeldzame geval dat iets niet helemaal duidelijk is, dan... Altijd weer fijn om met Oryx Travel op pad te gaan. Alles is tot in de puntjes geregeld en niets wordt aan het toeval overgelaten. En in het zeldzame geval dat iets niet helemaal duidelijk is, dan wordt dit altijd naar volle tevredenheid opgelost.
Het team van Oryx Travel schrijft Service nog met de hoofdletter S!! Bedankt voor alle mooie reizen, top!!

Een uitstekend en service gericht reisbureau met veel kennis van Zimbabwe.

Karin

Veel persoonlijke aandacht + top service. Prachtige reizen langs bijzondere lodges, onze wensen perfect vertaald!

Carolijn Buskermolen

Waar andere bedrijven geen beschikbaarheid meer konden vinden heeft Oryx voor ons een mooie reis kunnen aanbieden, dat was super! De reisinformatie liet echter hier en daar wat onduidelijkheden, dit... Waar andere bedrijven geen beschikbaarheid meer konden vinden heeft Oryx voor ons een mooie reis kunnen aanbieden, dat was super! De reisinformatie liet echter hier en daar wat onduidelijkheden, dit zou o.i. beter kunnen.

Pim Ruijpers

Geweldige reis, zeer mooie overnachtingsplekken en bij probleempje adequaat opgelost

Miek & Christian

Michael en zijn team hebben een prachtige huwelijksreis voor ons samengesteld in Zuid-Afrika. Alle B&B's waren op en top en alles prima geregeld! We hadden achteraf problemen met de factuur van de... Michael en zijn team hebben een prachtige huwelijksreis voor ons samengesteld in Zuid-Afrika. Alle B&B's waren op en top en alles prima geregeld! We hadden achteraf problemen met de factuur van de huurauto (onze schuld trouwens en niet die van Oryx) en dat heeft Michael netjes voor ons opgevolgd zodat we ons teveel betaald bedrag terugkregen. Dus uitstekende service!

Robert

Geweldige reis geboekt via Oryx Travel met uitstekende lokaties en arrangementen. Buitengewoon vriendelijke en goede persoonlijke service van Michael van Oryx: flexibel en snel. TOP.

stevens

We hebben dankzij oryx een geweldige vakantie gehad in namibie

AG Versluijs

Tot in de puntjes verzorgd. Perfect geregeld. Precies zoals wij het ons hadden voorgesteld.