Stevens

Doen wat ze beloven

Stevens rob

Al 3 keer keer een geweldige ervaring met oryx travel. Geweldige locacties altijd. Zeker een aanrader

Margot Juray

Fantastisch. Denken goed mee en snapte precies wat voor soort vakantie wij zochten.

Nick Toet

SUPER geregeld!

Monique Vingerhoets

Na 7 reizen kent Michael van Oryx travel perfect onze persoonlijke wensen. Hij is een maatwerkspecialist en niets is hem teveel gevraagd . Het combineren van locaties in verschillende landen, zowel... Na 7 reizen kent Michael van Oryx travel perfect onze persoonlijke wensen. Hij is een maatwerkspecialist en niets is hem teveel gevraagd . Het combineren van locaties in verschillende landen, zowel in Afrika als in Zuid-Amerika. Iedere reis is tot in de puntjes verzorgd, met het juiste avontuur-gehalte, de prachtige accommodaties en hier of daar een kleine attentie van Michael, een kaart met lieve woorden of een flesje wijn, dat waarderen we enorm.
Onze laatste reis was 3 weken Madagaskar, een land met unieke
flora & fauna. Top !

Onze tweede reis met Oryx was weer geweldig. Zambia en Botswana stonden al lang op ons lijstje, maar toch wisten Michael en Isabelle ons volledig te verrassen. Niks was teveel gevraagd en jullie... Onze tweede reis met Oryx was weer geweldig. Zambia en Botswana stonden al lang op ons lijstje, maar toch wisten Michael en Isabelle ons volledig te verrassen. Niks was teveel gevraagd en jullie begrepen precies hoe wij in elkaar zitten na onze eerste reis. Wij hebben genoten!

Kroon

Fantastisch! Van begin (het samenstellen van de reis) tot het einde van de reis voelde het als een ware droomreis. Alles was tot in de puntjes geregeld, de accomodaties waren fantastisch en de... Fantastisch! Van begin (het samenstellen van de reis) tot het einde van de reis voelde het als een ware droomreis. Alles was tot in de puntjes geregeld, de accomodaties waren fantastisch en de passie die Michael en Isabelle hebben voor het land, de kennis van de verschillende plekken en de bijkomende verhalen en tips zijn van zo veel toegevoegde waarde geweest, en hebben ervoor gezorgd dat we niet alleen tijdens de reis, maar ook daarvoor al extra veel voorpret hebben gehad. Wij zouden Oryx Travel dan ook aan iedereen aanraden die op zoek is naar een onvergetelijke reis naar de mooiste plekjes van Zuid-Afrika.

Benjamin

Net een fantastische huwelijksreis meegemaakt in Zuid-Afrika. Michael en zijn team hebben ons op een ongelooflijke manier kennis laten maken maken met dit mooi land. De keuze van de prachtige... Net een fantastische huwelijksreis meegemaakt in Zuid-Afrika. Michael en zijn team hebben ons op een ongelooflijke manier kennis laten maken maken met dit mooi land. De keuze van de prachtige boetiekhotels en lodges, de aanbevolen restaurants en uitstappen en vooral onze gids Ismail in Kaapstad (die niet aanvoelde als onze chauffeur en gids maar als een vriend) tonen aan dat Oryx Travel de absolute nummer 1 is in het organiseren van reizen in het luxe-segment in dit continent!

Philip en Benjamin
10 december 2019

Peter de Vries

Isabelle heeft alles tot in de puntjes geregeld. Onze reis sloot perfect aan op onze wensen. Naast de unieke hotels heeft Isabelle de beste restaurants voor ons geselecteerd, wat absoluut van... Isabelle heeft alles tot in de puntjes geregeld. Onze reis sloot perfect aan op onze wensen. Naast de unieke hotels heeft Isabelle de beste restaurants voor ons geselecteerd, wat absoluut van toegevoegde waarde was! Top locaties die wij anders waarschijnlijk niet hadden gevonden. Wij melden ons zeker bij een volgende reis.