Benjamin

Net een fantastische huwelijksreis meegemaakt in Zuid-Afrika. Michael en zijn team hebben ons op een ongelooflijke manier kennis laten maken maken met dit mooi land. De keuze van de prachtige... Net een fantastische huwelijksreis meegemaakt in Zuid-Afrika. Michael en zijn team hebben ons op een ongelooflijke manier kennis laten maken maken met dit mooi land. De keuze van de prachtige boetiekhotels en lodges, de aanbevolen restaurants en uitstappen en vooral onze gids Ismail in Kaapstad (die niet aanvoelde als onze chauffeur en gids maar als een vriend) tonen aan dat Oryx Travel de absolute nummer 1 is in het organiseren van reizen in het luxe-segment in dit continent!

Philip en Benjamin
10 december 2019

Peter de Vries

Isabelle heeft alles tot in de puntjes geregeld. Onze reis sloot perfect aan op onze wensen. Naast de unieke hotels heeft Isabelle de beste restaurants voor ons geselecteerd, wat absoluut van... Isabelle heeft alles tot in de puntjes geregeld. Onze reis sloot perfect aan op onze wensen. Naast de unieke hotels heeft Isabelle de beste restaurants voor ons geselecteerd, wat absoluut van toegevoegde waarde was! Top locaties die wij anders waarschijnlijk niet hadden gevonden. Wij melden ons zeker bij een volgende reis.

Paul

Een goede vertaalslag van onze reiswensen naar de praktijk!
Voor vertrek was alles goed geregeld. De fles wijn was een leuke verrassing voor vertrek!
Tijdens de reis verliep alles vlot!

Marjan Schaapman

Oryx Travel heeft deze zomer voor de 3e keer een prachtige reis naar Afrika voor ons samengesteld. Het fijne van Oryx Travel is dat men ons inmiddels een beetje 'kent', bij Oryx Travel ben je geen... Oryx Travel heeft deze zomer voor de 3e keer een prachtige reis naar Afrika voor ons samengesteld. Het fijne van Oryx Travel is dat men ons inmiddels een beetje 'kent', bij Oryx Travel ben je geen 'toerist nummer zoveel'! Er wordt echt geluisterd naar onze wensen en het is duidelijk dat men inmiddels goed weet wat voor ons belangrijk is, hoe nuances voor ons zo'n vakantie echt tot een onvergetelijk succes maken. Wij hebben een reis kunnen maken die perfect bij ons past, qua balans in dingen doen en dingen bekijken, qua privacy, qua reistempo, qua comfort. We hebben alleen maar genoten!

Alles was tot in de puntjes geregeld en uitstekend verzorgd. Michael voelde precies aan waar wij naar op zoek waren en heeft aan alle wensen ruimschoots voldaan!

Marco R

Alles top georganiseerd en goede communicatie.

Christian Decock

Ronduit schitterend op elk vlak!

Frank en Ineke

Altijd weer fijn om met Oryx Travel op pad te gaan. Alles is tot in de puntjes geregeld en niets wordt aan het toeval overgelaten. En in het zeldzame geval dat iets niet helemaal duidelijk is, dan... Altijd weer fijn om met Oryx Travel op pad te gaan. Alles is tot in de puntjes geregeld en niets wordt aan het toeval overgelaten. En in het zeldzame geval dat iets niet helemaal duidelijk is, dan wordt dit altijd naar volle tevredenheid opgelost.
Het team van Oryx Travel schrijft Service nog met de hoofdletter S!! Bedankt voor alle mooie reizen, top!!

Een uitstekend en service gericht reisbureau met veel kennis van Zimbabwe.

Karin

Veel persoonlijke aandacht + top service. Prachtige reizen langs bijzondere lodges, onze wensen perfect vertaald!