Fam Willemse - Middendorp

Wij zijn buitengewoon tevreden met Oryx Travel. Michael en zijn team hebben voor ons een fantastische Namibie reis gepland door hun kennis goed te combineren met onze wensen. Daarnaast was de... Wij zijn buitengewoon tevreden met Oryx Travel. Michael en zijn team hebben voor ons een fantastische Namibie reis gepland door hun kennis goed te combineren met onze wensen. Daarnaast was de service fantastisch want door Corona moest alles twee keer verplaatst worden en dat werk werd met liefde uitgevoerd.

Frank en Ineke

Oryx Travel verzorgt voor ons al jaren prachtige reizen, die we stuk voor stuk kunnen aanbevelen. Het heeft gezorgd voor vele mooie herinneringen en fotoboeken!!

Marie Wolters

Zeer goede ervaring, reis aangepast aan onze wensen, reageert snel op berichten, fantastische, unieke lodges voorgesteld. (Behalve Chobe river lodge.. waar het personeel zo onvriendelijk was.. en... Zeer goede ervaring, reis aangepast aan onze wensen, reageert snel op berichten, fantastische, unieke lodges voorgesteld. (Behalve Chobe river lodge.. waar het personeel zo onvriendelijk was.. en keuken was vreselijk) Roadbook heel duidelijk.

Yves Rombauts

Geweldige ervaring: zowel qua organisatie en gekozen bestemming ! Absolute aanrader !!

Marjon

Goeie service vooraf en een reis om nooit te vergeten

Inez

Een geweldige ervaring, onze reis naar Namibië en Botswana.
Ontzettend leuke lodges op prachtige plekken.
Alles tot in de puntjes geregeld door Oryx Travel.

Fam. Kinkel

De reis is goed afgestemd op de wensen die we hadden, Klantvriendelijk en goed geholpen!

Ali de Gilde-Versluis

VIP behandeling.

Familie Hengst

Perfect!

Fam. Bours

Wij zijn uitermate tevreden over Oryx Travel. Er wordt heel goed meegedacht en maatwerk geleverd. Niks is teveel gevraagd. We hebben daarom een topvakantie gehad in Zuid-Afrika!