N.Haenen/H.Bolhaar

Goede persoonlijke en professioneel begeleiding van voorbereiden en uitvoeren van de reis. Uitstekende locatie en accomodatie keuzes. Korte lijnen in communicatie ook tijdens de reis. Complimenten... Goede persoonlijke en professioneel begeleiding van voorbereiden en uitvoeren van de reis. Uitstekende locatie en accomodatie keuzes. Korte lijnen in communicatie ook tijdens de reis. Complimenten en dank !

Visser

Voor ons de eerste kennismaking met Oryx. Zij hebben voor ons een prachtige reis samengesteld in Botswana en Kaapstad.

Christa Hospers

Michael heeft, in het plannen van onze Safari naar Botswana met de kinderen, ter ere van mijn 60e verjaardag fantastisch met ons meegedacht. Ook toen we vanwege het overlijden van oma een paar dagen... Michael heeft, in het plannen van onze Safari naar Botswana met de kinderen, ter ere van mijn 60e verjaardag fantastisch met ons meegedacht. Ook toen we vanwege het overlijden van oma een paar dagen later moesten vertrekken was zijn ondersteuning super!!!
Wat een gave reis was dit. Stuk voor stuk geweldige lodges, veel verschillende dieren gezien, in grote getallen en heel dichtbij. De olifant op 1,5m naast de jeep was indrukwekkend. Ook de giraffen, zebra’s, nijlpaarden, antilopes, apen, leeuwenwelpjes, hyena’s met jongen op een paar meter, krokodillen, vogels, buffels konden we van heel dichtbij zien. De afwisseling tussen game-drives op het land en op het water was super. Het reizen met kleine vliegtuigjes van de ene naar de andere lodge was spannend maar heel fijn toen we er eenmaal aan gewend waren. Vanuit de lucht hadden we een goed uitzicht op de Okavango-delta en zagen we ook weer wild. Dat we een keer niet direct konden landen omdat er een kudde olifanten op de airstrip liep was alleen maar leuk.
We hebben Oryx aan verschillende mensen aanbevolen.
Dit was een fantastische reis waar we samen veel mooie herinneringen hebben gemaakt waar we nog lang op kunnen teren.

Dennis & Jolanda

We hebben een prachtige 11-daagse safari, volledig tot in de puntjes door Oryx Travel mogen ervaren. Wat vonden we het spannend om ons geliefde Sabi Sand te verruilen voor de parken Klasserie en... We hebben een prachtige 11-daagse safari, volledig tot in de puntjes door Oryx Travel mogen ervaren. Wat vonden we het spannend om ons geliefde Sabi Sand te verruilen voor de parken Klasserie en Timbavati. Maar wat een geweldige keuzes en wat een mooie lodges waren er voor ons uitgezocht.

Anniek en Corne

We hebben een geweldige vakantie gehad in zuid Afrika. Een rondreis van Johannesburg via Durban, Port Elisabeth naar Kaapstad. Een hele mooie reis met alle ingrediënten erin. De dieren, de natuur... We hebben een geweldige vakantie gehad in zuid Afrika. Een rondreis van Johannesburg via Durban, Port Elisabeth naar Kaapstad. Een hele mooie reis met alle ingrediënten erin. De dieren, de natuur maar ook de gastvrijheid van de bevolking ondanks de armoede die er zeker ook is. Oryx heeft van het samenstellen tot en met terugkeer contact onderhouden. Michael had een reis met zeer goede balans qua reis, afstanden, rustmomenten en keuzes van lodges en hotels samengesteld, allen met luxe en uitstekende serviceniveau. Kortom voor herhaling vatbaar.

Els van der Burgh

Super

Tineke kloosterman

Top ! Alles tot in de puntjes geregeld .

van den Brande

Een bedrijf die weet waar ze over praten, heel deskundig.

Jan Goesaert

Prima service. Flexibel, bereikbaar en sterk netwerk.

Rob van Gelder

Erg goed