Ortiz Art Clinic

Ortiz Art Clinic Ook benieuwd naar feedback over de webshop Ortiz Art Clinic? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company35
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Ortiz Art Clinic met 9.6/10. Gebaseerd op 35 ervaringen.
Communicatie

Dick Verfaille
Voldoende (6/10)
Dick Verfaille

Reactie Ortiz Art Clinic:

Hartelijk dank voor de feedback. Deze wordt ten zeerste gewaardeerd.
De kosten voor restauratie van een schilderij zijn niet gerelateerd aan de waarde van een schilderij, maar hangen af van het aantal uren dat nodig is om werkzaamheden uit te voeren. Daardoor kan het makkelijk gebeuren dat de kosten voor restauratie hoger liggen dan de waarde van een schilderij. Het is uiteraard aan de eigenaar om te bepalen of het schilderij de te maken kosten waard zijn.
Met mijn technische vaardigheden als restaurateur kan ik helaas niet achterhalen wie de kunstenaar is van het schilderij. Daarvoor zou u een kunsthistoricus kunnen raadplegen.
Ik ben uiteraard blij dat u tevreden bent met de uiteindelijke resultaten!

Score voor Ortiz Art Clinic:3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Gevraagd een offerte reparatie en reinigen schilderij, prijsvoorstel tussen € 1.600,00 en € 2.050,00.
werd € 3.300,00. deze prijs is erg hoog voor een schilderij met een waarde van waarschijnlijk € 2.500,00..
informatie over de schilder , helaas niet. goed contact via mail en het resultaat van de werkzaamheden is goed.

Score voor Ortiz Art Clinic:4.5/5

Uitstekend.

Hans KB

Ik heb bij patricia ortiz een schilderij en een kapotte lijst laten restaureren. aan de lijst ontbraken een aantal stukken en het schilderij was erg donker geworden. patricia heeft op deskundige wijze de lijst gerestaureerd en het geoxideerde verwijderd..
daarna heeft ze er een goede beschermende laag op aangebracht. alles ziet er nu weer prachtig uit..
hans kb den haag.

Goed (8/10)

Reactie Ortiz Art Clinic:

Het klopt inderdaad dat de afstemming niet helemaal goed gegaan is - mede door persoonlijke omstandigheden. Excuses hiervoor. Ik hoop wel van harte dat het eindresultaat naar volle tevredenheid is en dat u weer met volle teugen van uw kunstwerk kunt genieten!

Score voor Ortiz Art Clinic:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goed alleen duurde de reparatie ruim 3 x langer dan afgesproken en dat werd werd niet heel erg goed gecommuniceerd.

Madezo Risk & Compliance

Zelf heb ik geen ervaring met restauratie van schilderijen, het was dan ook de eerste keer dat ik bij patricia kwam. na een zeer goede uitleg en vakkundige beoordeling van het restauratietraject heb ik het schilderij achtergelaten. het resultaat was verbluffend, het is een prachtig schilderij geworden met een mooie nieuwe vernislaag. ook de restauratie van de lijst is uitstekend gelukt. hartelijk dank patricia en zeker tot een volgende keer. .
mdz.

C.E. van de Griendt
C.E. van de Griendt
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

De communicatie liep aanvankelijk wat stroef waardoor wat misverstanden ontstonden ,die wel naar volledige tevredenheid zijn opgelost.

Mevr. Dekker
Mevr. Dekker

Top bedrijf!.
zeer vakkundig en service gericht..
kan dit bedrijf iedereen aanraden die .
een mooi kunstwerk bezit.

Ortiz Art Clinic 1 beoordeling

Via internet kwam ik bij patricia terecht. het is voor mij niet direct naast de deur, maar ik ben heel blij dat ik hier terecht ben gekomen. vanwege een achtergrond in kunst en kunst beheer ben ik extra kritisch en voorzichtig door wie ik mijn schilderij laat restaureren. patricia heeft al mijn hoge verwachtingen van haar deskundigheid waar gemaakt. ik ben heel erg blij met het resultaat!!!.

H. van de Polder
H. van de Polder

Perfect.

Bedrijfsinformatie

Een mooi schilderij is een waardevol bezit. De kwaliteit van een kunstwerk kan ernstig worden aangetast door verschillende pathologieën: vernis dat vergeeld in de loop van de tijd, oppervlakte vuil of scheur in het doek. Uw restaurateur kan u een professioneel advies geven over hoe te zorgen dat uw schilderij weer in oude staat hersteld wordt en zijn waarde blijft behouden.
Adres
Galeikade 11