Marie José Wezel

Service super, erg behulpzaam

MD

Het is echt prachtig behang om te zien, maar het is echt megaaa slecht aan te brengen. Het is net papier, heel stug en met als resultaat over luchtbellen. Zó zonde…het was bij mij 3x zo duur als... Het is echt prachtig behang om te zien, maar het is echt megaaa slecht aan te brengen. Het is net papier, heel stug en met als resultaat over luchtbellen. Zó zonde…het was bij mij 3x zo duur als mijn andere behang en totaal niet waard!!! Ik wilde van dit merk eigenlijk nog in slaapkamer behang, maar ik ben naar een alternatief op zoek.

Goedemorgen,
Wat jammer dat je niet tevreden bent over de kwaliteit van het behang!
Goedemorgen,
Wat jammer dat je niet tevreden bent over de kwaliteit van het behang!
Zou je ons een mail willen sturen (info@originwallcoverings.nl) met een foto waarop wij je klacht kunnen zien? Graag met het ordernummer van je bestelling. Wij helpen je graag!
Alvast bedankt.

Monique

Ik wacht na 2 weken nog steeds op mijn stalen.

Goedemorgen Monique,
Wat vervelend dat je de stalen nog niet ontvangen hebt!
Goedemorgen Monique,
Wat vervelend dat je de stalen nog niet ontvangen hebt!
Zou je ons een mail hierover willen sturen (info@originwallcoverings.nl) met je ordernummer? Wij gaan dan meteen voor je kijken en helpen je graag verder!
Onze excuses voor het ongemak.

Claartje

Snelle bezorging, gekregen wat er besteld was.

Amanda

Snelle levering en vriendelijk contact.

Esther Beerepoot-Laan

Ik heb meerdere staaltjes behang opgevraagd. Dit ging makkelijk online en de staaltjes kwamen redelijk snel per post aan. Mooie, grote stukken zodat je een goede indruk krijgt van de kleur, het... Ik heb meerdere staaltjes behang opgevraagd. Dit ging makkelijk online en de staaltjes kwamen redelijk snel per post aan. Mooie, grote stukken zodat je een goede indruk krijgt van de kleur, het printje en de kwaliteit. De kwaliteit voelt vooralsnog goed aan. We zijn voornemens om behang bij Origin Luxury Wallcoverings te kopen.

T Boss

Uitstekend. Had het bestelde sample heel snel in huis. Ik had al eerder hetzelfde behang gekocht in een groene kleur en wilde nu graag een bijpassende lichtere versie. Helaas is er alleen een beige... Uitstekend. Had het bestelde sample heel snel in huis. Ik had al eerder hetzelfde behang gekocht in een groene kleur en wilde nu graag een bijpassende lichtere versie. Helaas is er alleen een beige variant, waarvan ik de sample heb besteld, maar die ik helaas niet licht genoeg vind. Zou het behang graag in het wit zien.

Naomi van Os

Levertijden kloppen totaal niet! Ze beloven een levertijd van 5-7 werkdagen, dit blijken vele weken te zijn.

Cees Daalmeijer

Verkeerde sticker achter op behang

Hallo Cees,
Wat vervelend dat er een verkeerde sticker op het behang zat. Onze excuses hiervoor!
Hallo Cees,
Zou je ons alsjeblieft een mail willen sturen met je ordernummer en aangeven wat er precies mis is gegaan? Je mag ons mailen naar info@originwallcoverings.nl.
Onze excuses voor het ongemak. Wij helpen je graag verder!