Reviews

8.4 / 10
411 beoordelingen
Schrijf beoordeling

89% van de klanten beveelt dit bedrijf aan.

411 Reviews

yodiero
8/10
(Bewerkt)

Bestelling netjes op tijd binnen. Helaas is het product anders dan beschreven geen kunststof maar karton. Voor placemats niet erg handig materiaal. De fruitlampjes zijn wel leuk

Verbeterpunten of tips

productomschrijving verbeteren en controleren .
Inmiddels goed contact gehad. het bleek idd om verkeerde productomschrijving te gaan die gelijk is aangepast op de website.
Ik heb mijn betaling binnen een paar dagen terug gekregen en mocht het ontvangen product behouden.
Top service. kunnen een hoop (online) bedrijven een voorbeeld aan nemen


Anoniem
10/10

Prima. Goede kwaliteit en snelle service.


Ed de w
10/10

Spullen netjes op tijd binnen gehad top

Verbeterpunten of tips

Ga zo door


S. De Letter
7/10

Goede service, bestelling was niet compleet en het ontbrekende is nagestuurd

Verbeterpunten of tips

Sub categoriën gebruiken of dezelfde producten bij elkaar zetten


Anoniem
6/10

Snelle levering, duidelijke website

Verbeterpunten of tips

Ik bestelde oranje oorbellen maar die bleken ( haast) roze te zijn.


Petra Damen
8/10

Snelle levering en goede kwaliteit shirts


mplug
9/10

Duidelijk en correcte communicatie per mail


Erik
1/10

Ongelooflijk slechte communicatie, er wordt simpelweg niet ingegaan op de vraag. Daarnaast komen de producten vele dagen later dan op de site wordt aangegeven.

Verbeterpunten of tips

het hele proces optimaliseren

Reactie Oranjeshopper.nl:

Beste klant,
De afhandeling van uw bestelling verdient zeker geen schoonheidsprijs.
Dat dit voor u vervelend is begrijpen wij heel goed. Onze excuses voor het ongemak


Natascha Niet
5/10

Ik heb op di 23 april een oranje trui besteld ivm koningsdag, welke nu nog bezorgd moet worden. Ik vind dit totaal geen service, niet eens een mailtje dat het later bezorgd wordt en nu heb ik er...

Verbeterpunten of tips

Mail aub als iet niet optijd bezorgd kan worden, kan altijd gebeuren, maar laat het even weten.

Reactie Oranjeshopper.nl:

Beste klant,
Wij begrijpen dat dit voor u vervelend kan zijn als u niks over uw bestelling hoort. Wij hebben u echter wel een e-mail gestuurd op 23/04 om u op de hoogte te stelen van de vertraging. Wellicht kunt u deze nog terugvinden in uw spambox.


ingrid brugman
10/10

Het is goed bezorgt de bestelling