Irian

Helemaal ...., ik bestel een product voor koningsdag en ik bel de dag van bezorging naar jullie omdat ik geen trace code heb ontvangen. Hier wordt verteld "nee het is verstuurd als briefpost en zal...

Zorg dat je juiste informatie geeft aan de klant

Verzending 2 dagen. was ok echter retourneren is wat lastiger helaas.

een antwoordnr om spullen te retourneren zou een verbetering zijn. ik zal niet snel nu meer iets bestellen omdat je altijd de verzendkosten dient te betalen

Ik kreeg de verkeerde order toegezonden en de nepratten waren veel kleiner dan de 11 cm die op de website staat. Zeg dan dat dit inclusief de staart is.

Betere informatie op de website

W. de Weerd

Oranje artikelen gekocht voor Koningsdag. Snelle levering !

Stichting Muziektent Oranjepark

Prima bedrijf, zorgt voor snelle levering !
erg klantvriendelijk !

Marcel Bronts

Dit is de 1e keer dat ik bij Oranjeshopper.nl iets besteld heb. Eenvoudig te bestellen, snelle levering.

Perfect, snelle levering.

Ik zou het fijn vinden als er een verschil in kwaliteit van stof beschreven is. Ik had lievere een mooi dikke kwaliteit gehad van de stof..daar had ik dan ook meer voor betaald.

Eerste review was zeer slecht omdat ik een kindershirt had ontvangen en moest een xl zijn. Zojuist gebeld en we hebben dit weten op te lossen, wat mij een meer dan goede oplossing lijkt te zijn!

Beste Klant,
Fijn dat we er samen uit zijn gekomen! We zien u graag terug in een van onze webwinkels

Slecht. Bestel je een XL krijg je een kinder tshirtje. Belachelijke maten.

Verbeter je maten

Beste Klant,
Wat vervelend dat u het verkeerde artikel heeft ontvangen. Zeker omdat het oranje feest zo dicht voor de deur staat. Wij hebben u een PB gestuurd

Ruby Endlich

Zaterdag 21 april een t shirt binnen gekregen met gat in de mouw. Meteen een mail met foto gestuurd naar de klantenservice. En tot op heden nog geen reactie!

Reactie geven op de mail.

Beste Klant,
Wij hebben u een e-mail verstuurd op 23 april jl.. Het kan het voorkomen dat door de sterke filter van uw provider ons schrijven in uw spambox terecht komt. Wij begrijpen dat dit voor u vervelend kan zijn, daar wij niet gelijk de service kunnen bieden zoals u deze gewend bent. Onze excuses .
Wij adviseren u dan ook uw ongewenste mailbox na te kijken.