Karin Teeuwissen

Persoonlijke aanpak, snel schakelen en deskundige behandeling.

Ali Planting

Erg vriendelijke ontvangst

Sarienke

Vriendelijke mensen, goede service

Marleen Kolijn

Vriendelijk personeel dat er alles aan deed om mij op mijn gemak te stellen. Simpele ingreep met een heel mooi resultaat.

Ingrid Spaans

Prettige ervaring

Vivianne Klein

Persoonlijke zorg

Lotte Gommers

Van het begin tot het einde van het traject ben ik heel fijn en warm ontvangen. De behandeling werd duidelijk uitgelegd en ik werd op mijn gemak gesteld. Het is me ontzettend meegevallen en ik ben... Van het begin tot het einde van het traject ben ik heel fijn en warm ontvangen. De behandeling werd duidelijk uitgelegd en ik werd op mijn gemak gesteld. Het is me ontzettend meegevallen en ik ben nu al erg blij met het resultaat.

Jansen

Prima kliniek. De voorzorg zou nog iets beter kunnen. Het te woord staan van telefoon gesprekken verliep haastig. Kreeg ook geen telefoon dagen voor behandeling, met de bv vraag; heeft u nog vragen,... Prima kliniek. De voorzorg zou nog iets beter kunnen. Het te woord staan van telefoon gesprekken verliep haastig. Kreeg ook geen telefoon dagen voor behandeling, met de bv vraag; heeft u nog vragen, bent u klaar voor etc. Dit gebeurt bij andere klinieken wel heb ik gelezen. Behandeling zelf was prima, eindresultaat wacht ik nog geduldig af. De assistent was heel lief en prettig om er naast te hebben.

Adina Albu

Prima kliniek