Evert Hoiting

Een open cultuur met oog voor de cliënt. Goed bereikbaar, duidelijk, eerlijk en transparant. Alles komt relaxed maar wel professioneel over. Ik kan allen maar tevreden zijn. Nu nog even het... Een open cultuur met oog voor de cliënt. Goed bereikbaar, duidelijk, eerlijk en transparant. Alles komt relaxed maar wel professioneel over. Ik kan allen maar tevreden zijn. Nu nog even het resultaat afwachten.

Tanja

Ik raad de service (met name van Esther) zeker aan!

Ik raad de service (met name van Esther) zeker aan!

Ik ben minder tevreden met het resultaat van de kaakfiller. Bij de derde afspraak heeft de specialist pas aangegeven dat er niet genoeg bot was waarop hij de filler kon plaatsen.
Erg jammer dat de specialist dit niet heeft aangegeven, dat mijn wensen niet mogelijk zijn bij Oranje Kliniek, tijdens de eerste afspraak en er zelfs bij de nacontrole een ander advies is uitgekomen.

Tijdens de derde afspraak heeft de specialist wel een correctie uitgevoerd aan mijn kin filler, hiermee ziet het hele plaatje er iets beter uit.

Christa van Wiefferen

En goed geholpen

Berry Miltenburg

Super goed geregeld. Top

jjonker

Goed geholpen netjes en duidelijk

M. Angeli

Super ervaring, bedankt!

Twan van de Ven

Operatie ok, veel halleluja, goed gelukt, nazorg hmm