Zamira Roeters

Zeer vriendelijke mensen aan de telefoon en als je bij ze in de kliniek bent, ik kreeg duidelijke informatie en instructies voor na de ingreep. Nemen de tijd voor je. (Mijn geval prikangst... dus... Zeer vriendelijke mensen aan de telefoon en als je bij ze in de kliniek bent, ik kreeg duidelijke informatie en instructies voor na de ingreep. Nemen de tijd voor je. (Mijn geval prikangst... dus die verdoving zag ik enorm tegen op, maar iedereen lief en begripvol! Mijn partner mocht blijven als steun met het zetten van de prikjes van de verdoving, Heel fijn!!)

Tamara smink

Fijne ontvangst en behandeling

Janita van de Groep

Eerlijk en absoluut niet opdringerig

Rowan Zütekouw

Ik ben bij Oranjekliniek in Amersfoort geweest voor een ooglidcorrectie. Zowel het consult, als de ingreep zelf heb ik als prettig ervaren.
Ik vond de ingreep ontzettend meevallen, en de dames...
Ik vond de ingreep ontzettend meevallen, en de dames die het uitvoerden waren ontzettend vriendelijk en kletsten lekker.
Dat maakt het bezoek aan deze kliniek persoonlijk, ze stellen je op je gemak.

Bo

Zeer professioneel en klantvriendelijk!

Noelle

Prettige ontvangst, no nonsens (daar hou ik van), goede uitleg en fijne communicatie

Carla kkeiberg

Keurig opgevangen door assistent, uitleg waarom de arts was uitgelopen

ylonka van Servellen

Ontevreden