Bo61

Geweldig lieve mensen, stellen je op je gemak, adviseren goed, zijn realistisch. Heel professioneel..

Heidi Koelewijn

Goed bevallen, het is nu bijna 3 weken het geneest goed de littekens zijn nog wat bobbelig ik hoop dat dit strak weg trekt de komende tijd.
Het is echt een aanrader.

Tresja van dam

Perfect, vriendelijk , proffesioneel

Rian

Prettige sfeer, professioneel, geen lange wachtlijst

Chantal

Heb mijn lippen hier laten fillen, goed advies en heldere uitleg gekregen. Zeer tevreden met het resultaat!

Heidi Koelewijn

Erg goed, ik vond het best wel spannend maar ik werd goed opgevangen erg lieve mensen en de behandeling verliep gesmeerd.

K de Jong

Binnen een week al voor een consult en binnen 14 dagen al geholpen, leuk contact doe maar gewoon en eerlijk en respectvol behandeld. Romy en haar collega hebben dmv humor en gezelligheid alle... Binnen een week al voor een consult en binnen 14 dagen al geholpen, leuk contact doe maar gewoon en eerlijk en respectvol behandeld. Romy en haar collega hebben dmv humor en gezelligheid alle spanning weggenomen, top!

WJ Vissers ( Maurice)

Zeer goed, kon snel geholpen worden.
Degene die de ingreep hebben gedaan waren tijdens de ingreep lekker vrolijk , zodat het snel voorbij was in mijn beleving.
Nauwelijks pijn gehad...
Zeer goed, kon snel geholpen worden.
Nauwelijks pijn gehad tijdens en na de ingreep.

Heb al reeds 3 aanbevelingen gedaan bij vrienden die serieus van plan zijn om dezelfde ingreep te doen.

Evert Hoiting

Een open cultuur met oog voor de cliënt. Goed bereikbaar, duidelijk, eerlijk en transparant. Alles komt relaxed maar wel professioneel over. Ik kan allen maar tevreden zijn. Nu nog even het... Een open cultuur met oog voor de cliënt. Goed bereikbaar, duidelijk, eerlijk en transparant. Alles komt relaxed maar wel professioneel over. Ik kan allen maar tevreden zijn. Nu nog even het resultaat afwachten.