Annette Fonville

Super, mooi resultaat (lipfillers o.a), ze nemen de tijd voor je, denken en kijken met je mee. Ontspannen behandeling.

Marga Roskam

Zeer kundig, ontspannen sfeer, duidelijke uitleg en zeer op mijn gemak gesteld.

Jette Damen

Goede zorgen en met humor geholpen. Heel fijn!

Anke

Erg prettige en kundige medewerkers

Mvr Bos Kroonenberg

Ik werd heel vriendelijk ontvangen,
De arts heeft mij alles heel duidelijk uitgelegd en het resultaat is heel erg mooi.

H.J.Elsinghorst

Zeer slecht !
Zeer slecht !
13 juli 2023 ben ik voor een consult bij de Oranje Kliniek ( Vathorst ) geweest voor een eventuele ooglid correctie. Er zijn een aantal foto's gemaakt van mijn ogen/ gezicht .De arts wilde in overleg met andere collega's wat voor mij de beste behandel methode was omdat dat bij mij niet heel duidelijk was of dat hij het zelf zou uitvoeren of dat hij mij zou doorverwijzen naar een andere kliniek of arts om dit uit te voeren.
Hij zou hier over weer contact opnemen met mij.
Nu 3 maanden later heeft hij dit nooit gedaan en ook niet toen ik na een paar weken contact had opgenomen met de Oranje kliniek dat ik nog niets had gehoord hierover.
IK vind dit zeer onnauwkeurig en zeer slordig !
Mochten de mensen naar mijn bevinding vragen over de Oranje kliniek is het duidelijk denk ik.

Frank Willenborg

Prima!

Jacqueline van Rijn

Ik heb mijn behandeling als positief ervaren. Duidelijk verhaal in een ontspannen omgeving.

Brigit

Voor mij hier de eerste keer lipfillers laten doen! Super aardige professionele arts die mij te woord stond en mij op me gemak stelde.