Bea Masson

Zeer tevreden over mijn ooglidcorrectie

E. Gisolf

Ik ben heel erg tevreden! Aardige mensen, persoonlijke aanpak en een prima resultaat!

Denise van der Mooren

Ik ben erg goed geholpen. Al een tijdje wilde ik mijn opgerekte oorlellen weer naar zijn oude vorm brengen. Na wat onderzoek kwam ik uit op Oranjeklinieken. Fijn en duidelijk consult gehad en de... Ik ben erg goed geholpen. Al een tijdje wilde ik mijn opgerekte oorlellen weer naar zijn oude vorm brengen. Na wat onderzoek kwam ik uit op Oranjeklinieken. Fijn en duidelijk consult gehad en de behandeling zelf ging ook erg vlot naar mijn ervaring. Felix en Danny stelde me echt op mijn gemak en ik denk dat ik geen fijnere artsen had kunnen hebben dan hen. Ook het eindresultaat mag er zeker wezen! Ik ben erg tevreden en zou hen dan ook zeker kunnen aanraden!

Astrid van Vierssen Yrip

Prettig contact, voelt direct vertrouwd

Rita

Rustig en fijn bedrijf

Simone de Haan

Ik heb een boven ooglid correctie laten doen door Romy Lankman en haar team. Ik dank je voor je vakkundigheid, omdat je niet zomaar gaat snijden en alles wordt goed vantevoren uitgelegd. Tijdens... Ik heb een boven ooglid correctie laten doen door Romy Lankman en haar team. Ik dank je voor je vakkundigheid, omdat je niet zomaar gaat snijden en alles wordt goed vantevoren uitgelegd. Tijdens de behandeling wordt men vriendelijk en geruststellend begeleidt. Een heel prettig team samen. Ook zijn ze altijd mobiel bereikbaar na je behandeling, maat dit is gelukkig niet nodig geweest.
Dank je/jullie wel……

Lalage

Vriendelijke mensen waarbij ik mij snel op mijn gemak voelde

Connie Poel

Hele goede ervaring. Heel goed geholpen. Vriendelijke mensen

Henriette

Pijnloze behandeling met prachtresultaat

Hannah

De arts was nogal grof in de omgang, niet super vervelend ofzo maar ik kom hier niet terug.