Simone de Haan

Ik heb een boven ooglid correctie laten doen door Romy Lankman en haar team. Ik dank je voor je vakkundigheid, omdat je niet zomaar gaat snijden en alles wordt goed vantevoren uitgelegd. Tijdens... Ik heb een boven ooglid correctie laten doen door Romy Lankman en haar team. Ik dank je voor je vakkundigheid, omdat je niet zomaar gaat snijden en alles wordt goed vantevoren uitgelegd. Tijdens de behandeling wordt men vriendelijk en geruststellend begeleidt. Een heel prettig team samen. Ook zijn ze altijd mobiel bereikbaar na je behandeling, maat dit is gelukkig niet nodig geweest.
Dank je/jullie wel……

Lalage

Vriendelijke mensen waarbij ik mij snel op mijn gemak voelde

Connie Poel

Hele goede ervaring. Heel goed geholpen. Vriendelijke mensen

Henriette

Pijnloze behandeling met prachtresultaat

Hannah

De arts was nogal grof in de omgang, niet super vervelend ofzo maar ik kom hier niet terug.

Karin Teuwissen

Zeer prettige artsen en assistenten, duidelijke informatie vooraf.

Dagmar

Deskundige artsen die de tijd voor je nemen en degene aan de telefoon altijd erg vriendelijk en leggen heel graag en duidelijk uit wat er gaat gebeuren.

Maaike Plantinga

Zeer positieve ervaring. De afspraak voor de ingreep gaf mij voldoende vertrouwen om de ooglidcorrectie daadwerkelijk te doen.
De ingreep zelf werd heel zorgvuldig uitgevoerd. Na een week al...
De ingreep zelf werd heel zorgvuldig uitgevoerd. Na een week al heel blij met het resultaat.

J. Bos

Heel goed, kundig, snel en vriendelijk geholpen.

Roelofsenclean@hotmail.nl