Monique

Super tevreden

Maaike

Hele vriendelijke medewerkers, ze zijn begaan met de patiënten. Het resultaat is zeer naar wens.

Ronald

Zeer prettig en professioneel.

Mieke

Ik ben prettig geholpen

Wilma Bleijenberg

Heel goed, zeer vriendelijk. Ook snelle reactie bij vragen.

Ik vind het een beetje dubbel. Niets dan lof over de eigenaresse. Ze is geweldig. Ik vond alleen het ontvangst niet zo fijn. Ik kwam daar in de avond 19.20. Er was niemand. Ik hoorde ergens op de... Ik vind het een beetje dubbel. Niets dan lof over de eigenaresse. Ze is geweldig. Ik vond alleen het ontvangst niet zo fijn. Ik kwam daar in de avond 19.20. Er was niemand. Ik hoorde ergens op de achtergrond wel een schoonmaakster, maar verder geen begroeting en geen warm welkom. Ik kwam er voor de eerste keer voor Botox en fillers en je verwacht dan toch een professioneel ontvangst aangezien je een cosmetische “
behandeling laat verrichten die ook nog eens bakken met geld kost. Toen de eigenaresse er uiteindelijk was heb ik een super ervaring gehad door haar. Vriendelijk, leuk gesprek! De arts ben ik iets minder over te spreken. Hij had voor m’n gevoel weinig tijd om te luisteren naar m’n wensen. Daarnaast heb ik 2 weken met hoofdpijn gelopen en heb ik nog steeds pijn in m’n kaak. Ik maak al jaren gebruik van fillers en Botox maar deze ervaring is nieuw. Ook vond ik het pijnlijker dan anders. Laat ik voorop stellen dat pijn een groot woord is, maar het voelde minder prettig. Als mijn ontvangst anders was geweest en ik het gevoel had dat de arts echt de tijd voor me nam, dan zou ik dit bedrijf aanbevelen. Zou ik teruggaan? Ja… Zou ik dit bedrijf aanbevelen? Ja, maar puur omdat ik denk dat ik gewoon een keer pech heb gehad met de hele situatie. Als dit zou blijven gebeuren, dan zou ik dit bedrijf niet aanraden en ook niet meer terugkeren.

Patricia van Dijkhuizen

Perfect!

Orangekliniek

Fijn en correct geholpen. Resultaat is mooi.