Joyce van Lingen

Ooglidcorrectie is naar volle tevredenheid gegaan en na 3 weken ziet het er al heel mooi uit.
Ik vond het alleen onplezierig, dat je dezelfde dag al een factuur via de mail ontvangt, terwijl de behandeling nog gaande is, je komt na een week nog terug voor de hechtingen.

MaNon Meijer

Mooi bedrijf, persoonlijk betrokken & aardige mensen.

Els kompeer

Een prettige ontvangst, duidelijke uitleg, vriendelijke behandelaars met humor!

Stina

Fantastisch geholpen door vakkundig personeel.

P. van den Enden

Erg prettig, goed geholpen en relaxte sfeer.

Edith Bosman

Fantastische ervaring! Goede uitleg, enorm goede begeleiding tijdens de ingreep, tussendoor bereikbaarheid heel fijn, nazorg goed en vooral ook de inleving tijdens alles.

Annelies v Nimwegen

Prima geholpen door Romy.
Prima geholpen door Romy.
Met de hechtingen eruit halen, vertelde Romy dat ik oefeningen moest doen voor de littekens. Alleen niet welke oefeningen. Deze heb ik naderhand zelf maar een beetje opgezocht. Zou mss handig zijn om dit mee te geven op papier.

wim van rijkom

Vriendelijk en goed geholpen

Sandra

Vriendelijk geholpen, voldoende informatie vooraf. De behandeling ging goed.