K de Jong

Binnen een week al voor een consult en binnen 14 dagen al geholpen, leuk contact doe maar gewoon en eerlijk en respectvol behandeld. Romy en haar collega hebben dmv humor en gezelligheid alle... Binnen een week al voor een consult en binnen 14 dagen al geholpen, leuk contact doe maar gewoon en eerlijk en respectvol behandeld. Romy en haar collega hebben dmv humor en gezelligheid alle spanning weggenomen, top!

WJ Vissers ( Maurice)

Zeer goed, kon snel geholpen worden.
Degene die de ingreep hebben gedaan waren tijdens de ingreep lekker vrolijk , zodat het snel voorbij was in mijn beleving.
Nauwelijks pijn gehad...
Zeer goed, kon snel geholpen worden.
Nauwelijks pijn gehad tijdens en na de ingreep.

Heb al reeds 3 aanbevelingen gedaan bij vrienden die serieus van plan zijn om dezelfde ingreep te doen.

Evert Hoiting

Een open cultuur met oog voor de cliënt. Goed bereikbaar, duidelijk, eerlijk en transparant. Alles komt relaxed maar wel professioneel over. Ik kan allen maar tevreden zijn. Nu nog even het... Een open cultuur met oog voor de cliënt. Goed bereikbaar, duidelijk, eerlijk en transparant. Alles komt relaxed maar wel professioneel over. Ik kan allen maar tevreden zijn. Nu nog even het resultaat afwachten.

Christa van Wiefferen

En goed geholpen

Berry Miltenburg

Super goed geregeld. Top

jjonker

Goed geholpen netjes en duidelijk

M. Angeli

Super ervaring, bedankt!