Marienne Varenkamp

Zeer vriendelijke ontvangst. Je wordt gelijk op je gemak gesteld .Vakkundige ervaren arts getroffen die direct vertrouwen geeft. Enige minpuntje is dat het niet gelijk duidelijk is waar de receptie... Zeer vriendelijke ontvangst. Je wordt gelijk op je gemak gesteld .Vakkundige ervaren arts getroffen die direct vertrouwen geeft. Enige minpuntje is dat het niet gelijk duidelijk is waar de receptie zich bevindt (maar ik ben niet echt een graadmeter omdat ik vaker iets niet kan vinden) 🤨

Marieke

Zeer prettig geholpen.

Van de Groep

Goed antwoord op vragen, maar had wat meer uitleg en informatie uit de arts zelf verwacht en zeker over het verwachte resultaat.
Heb een traangootfiller gehad, dit in 2 keer laten doen, maar...
Heb een traangootfiller gehad, dit in 2 keer laten doen, maar voor mij helaas niet het verwachte resultaat. Wel wat minder diep, maar nog steeds wallen/kringen.

Will Klompenhouwer

Rowan Zütekouw

Heel fijn, en toegankelijk. Iedereen is even vriendelijk, aan de telefoon én persoonlijk.

Ton Groenhuizen

Een goede en persoonlij behandeling gehad. Goede intake met duidelijke uitleg. De behandeling was prettig.

E.

Altijd tevreden met het eindresultaat.

Marjolein

Ik heb kortgeleden meerdere behandelingen ondergaan door diverse artsen en ben door alle artsen prettig en kundig geholpen. De assistentes stellen je ook echt op je gemak. Ik ben nog herstellende... Ik heb kortgeleden meerdere behandelingen ondergaan door diverse artsen en ben door alle artsen prettig en kundig geholpen. De assistentes stellen je ook echt op je gemak. Ik ben nog herstellende maar ben blij verrast met het snelle genezingsproces. Ik ben er echt heel tevreden over het resultaat.

Caroline

Positief! Snel en goed geholpen. Zeer tevreden met het resultaat tot nu toe.