Louwinger

Zeer positief!

Marienne Varenkamp

Heel gezellige ontvangst

Jolanda van Veldhoven

Heel goed. Netjes ontvangen en behandeld.

Christania

Zeer goed bedrijf en zeer vriendelijke Neede werkers

Liesbeth

Eind Februari heb ik een ooglidcorrectie laten doen in de Oranjekliniek. De informatie vooraf en de operatie is volgens verwachting verlopen en heb ik als positief ervaren. Het traject daarna viel... Eind Februari heb ik een ooglidcorrectie laten doen in de Oranjekliniek. De informatie vooraf en de operatie is volgens verwachting verlopen en heb ik als positief ervaren. Het traject daarna viel mij juist weer best zwaar. Ik had door de vlotte behandeling gedacht dat àlles wel zo makkelijk zou gaan. Na de operatie realiseerde ik mij pas wat de impact deze had, die veel tijd vroeg, met veel pijn, trekkerig gevoel, veel jeuk en wazige vermoeide blik voor weken, waar ik ook moe van was. Dat viel tegen. Ik moest ook wennen aan de nieuwe (nog wazige) blik en het dovige gevoel in de oogleden heb ik nog steeds evenals wat trekkerig gevoel in de littekens. Inmiddels ben ik de littekens flink aan het masseren en ben ik nu 6 weken verder. Het resultaat wordt steeds mooier. Ik heb er ook echt geen spijt van.
Achteraf kan ik nu wel zeggen, dat ik vooraf graag wat meer mondelinge informatie had gehad over de impact van de operatie. De ongemakken zijn niet met een weekje voorbij zoals wordt beschreven in het nazorgadvies.

Nicolien Van Santen

Prima intake, behandeling en begeleiding achteraf!

OranjeKlinieken

Het is ongeveer wel wat ik er van verwacht hebt

Galinka Polevshshikova

Bij het intakegesprek is goed vertelt hoe de ooglidcorrectie zou worden uitgevoerd. Dit stelde mij erg gerust. Ook voor de operatie werd ik
op mijn gemak gesteld. De operatie verliep prima en...
op mijn gemak gesteld. De operatie verliep prima en ik ben heel blij met het resultaat!