michel

Enorm goed geholpen

L. van Aalst

Ik vroeg aan een medewerkster waar ik moest wachten voor dr. .... en toen werd de verkeerde plek gewezen. Daardoor kwam ik te laat bij de arts waar ik moest zijn. Gelukkig begrepen ze het daar en... Ik vroeg aan een medewerkster waar ik moest wachten voor dr. .... en toen werd de verkeerde plek gewezen. Daardoor kwam ik te laat bij de arts waar ik moest zijn. Gelukkig begrepen ze het daar en werd ik zeer vriendelijk te woord gestaan. Ook de arts was duidelijk en vriendelijk.

Karademir

Snel uitgewerkt na ong 2,5 weken. Zou het bedrijf wel en niet aanbevelen. Kon hieronder niet allebei klikken. Mijn ervaring was voor 1 zone.

Karin krijnen

Prettige professionals en mooi resultaat van mijn ooglidcorrectie!

Wilma Schreuder

Ik ben zeer positief over de expertise en behandeling van de heer Weesie. Echter merk ik dat de nieuwe type botox die is gebruikt de laatste keer een minder goed effect op mijn gezichtsuitdrukking... Ik ben zeer positief over de expertise en behandeling van de heer Weesie. Echter merk ik dat de nieuwe type botox die is gebruikt de laatste keer een minder goed effect op mijn gezichtsuitdrukking heeft dan de vorige variant. Hopelijk kunnen jullie de "oude" variant weer inkopen.

Lisette

Professioneel met een mooi eindresultaat

jonker

In een woord super wat je mag verwachten netjes

Yvonne van der Meer

Netje, schoon en op tijd geholpen.

Ingeborg van Kessel

Mijn ervaring is zeer positief. Zowel het intake gesprek als de behandeling en de nazorg zijn zeer professioneel en klantvriendelijk. Een open en prettige sfeer