Madeleine

Geweldig mooi geworden.

Jantinka van Diermen

Het werd een videoconsult ipv een "live"consult. Daarna heb ik meteen doorgegeven welke data ik zou kunnen, helaas werd daar pas een week later op gereageerd, terwijl ik al telefonisch contact had... Het werd een videoconsult ipv een "live"consult. Daarna heb ik meteen doorgegeven welke data ik zou kunnen, helaas werd daar pas een week later op gereageerd, terwijl ik al telefonisch contact had gehad om de datum te plannen. Liep een beetje langs elkaar heen. De operatie moet nog gebeuren. Ik ben benieuwd.

Aleyna Karabiyik

Ze werken heel nauwkeurig, hebben alle geduld met je en ze behandelen je super goed. Dik tevreden!

Anita Koelewijn

Heel goed geholpen, alleen is het 5 weken geleden en de Botox is al uitgewerkt. Des betreffende arts heeft aangegeven als je niet het gewenste resultaat hebt geboekt ik terug mag komen. Hopend op... Heel goed geholpen, alleen is het 5 weken geleden en de Botox is al uitgewerkt. Des betreffende arts heeft aangegeven als je niet het gewenste resultaat hebt geboekt ik terug mag komen. Hopend op een reactie. Mvg Anita Koelewijn.

Maria

Goede eerlijke en duidelijk uitleg en mooi resultaat

Barbera Sondij

Erg prettig en tevreden

Jolanda

Informatief, klantvriendelijk en erg blij met het resultaat

Annemieke van der Horst

Mijn eerste indruk was goed. Heb deskundig advies gekregen van de heer van Steggelen.