Joke Peters

Goed en deskundig geholpen. Fijne sfeer!

G.J. van Dam

Na een korte, maar prettige intake, een prima ooglidcorrectie gehad. Erg plezierig en deskundig geholpen, ín ontspannen sfeer. Arts legde uit wat hij deed. Heel weinig (bijna geen) pijn na de... Na een korte, maar prettige intake, een prima ooglidcorrectie gehad. Erg plezierig en deskundig geholpen, ín ontspannen sfeer. Arts legde uit wat hij deed. Heel weinig (bijna geen) pijn na de ingreep. Resultaat is al duidelijk te zien en merken na 14 dagen. Minder vermoeiend om de ogen open te houden!

Marijke Vis

Prettig en attent

Claudette

Zeer vriendelijk en goed geholpen

M.A. Castaldo

Kleine twee weken geleden een bovenooglidcorrectie uit laten voeren.
De behandeling duurde ongeveer een uur.
De prikken voor de verdoving zijn niet zo prettig maar uiteraard wel nodig. Kleine twee weken geleden een bovenooglidcorrectie uit laten voeren.
De behandeling duurde ongeveer een uur.
De prikken voor de verdoving zijn niet zo prettig maar uiteraard wel nodig.
Tijdens de behandeling was er ook tijd voor een praatje wat voor afleiding zorgde.
Je merkt dat Felix en Danny al lang samenwerken en dus goed op elkaar zijn ingespeeld, dat geeft een ontspannen gevoel tijdens de behandeling.
Na een week gingen de hechtingen eruit en dat was binnen 5 minuten gedaan.
Voel je vrijwel niets van.
Nu is het verder herstellen.
Na ongeveer 3 maanden terug komen om het definitieve resultaat te laten zien.
Zowel de communicatie als de uitvoering is naar mijn mening deskundig en naar volle tevredenheid uitgevoerd.
M.A. Castaldo

J. Beekhuis

Goed advies en uitleg.

J.P. van der Linden

Nee, geen goede ervaringen... Heb vorig jaar een ooglidcorrectie gehad en het zit me nog altijd niet lekker. Ik ging door de grond van de pijn omdat de verdoving er te snel ingezet werd, en na een... Nee, geen goede ervaringen... Heb vorig jaar een ooglidcorrectie gehad en het zit me nog altijd niet lekker. Ik ging door de grond van de pijn omdat de verdoving er te snel ingezet werd, en na een week werden de hechtingen eruit gerukt kan ik wel zeggen! Nu na een jaar zijn mijn oogleden nog steeds rood, maar dat komt wel vaker voor..
De arts heette Wouter, een knappe man, maar daar was ook alles mee gezegd, de assistente was heel vriendelijk en behulpzaam..

Reactie OranjeKlinieken:

Beste mevrouw Van der Linden,
Beste mevrouw Van der Linden,
Zoals ook al telefonisch aangegeven betreuren wij u ervaring enorm. De verdoving is niet pijnloos maar de pijn die u heeft ervaren herkennen wij niet. U heeft aangegeven niet langs te willen komen. Mocht u alsnog in willen gaan op ons voorstel dan horen we dit heel graag. De arts zou u graag even zien en persoonlijk te woord staan.
Met vriendelijke groeten,
Esther
OranjeKlinieken

M.G. van der Jagt-Ewalds

Ik ben zeer tevreden over de uitvoering van de ooglidcorrectie. Mooi resultaat. Prettige, persoonlijke benadering van de cliënt.

Marga Roskam

Prima, professioneel, geweldige gastvrouw.

Monique Blokland

Goed en ontspannen en prettig