Erg vriendelijke chauffeur, prestige rijstijl en zeer op tijd Kan het zeker iedereen aanraden

Reactie Oranje Taxi Service:

Bedankt voor uw positieve reactie en we vinden het fijn dat u uw mening heb gedeeld met ons. Wij stellen dit zeer op prijs.

Razaw Albarzangi

Goede service. Onze vlucht had 2 uur vertraging bij aankomst. Gelukkig had OTS dit gevolgd en stonden ze bij landing netjes op ons te wachten.

Complimenten

Reactie Oranje Taxi Service:

Maken al jaren gebruik van Oranje taxi. Uiterst betrouwbaar, altijd op tijd en ontzettend vriendelijke chauffeurs die zeer veilig rijden.
Een echte aanrader voor alle reizigers.
Een echte aanrader voor alle reizigers.

Punctualiteit

Reactie Oranje Taxi Service:

Great service. Comfortable car. Friendly driver.

Reactie Oranje Taxi Service:

Thank you for your compliment. We appreciate this very much.

Keurig op tijd, vriendelijke chauffeur, nette auto, nette prijs

Reactie Oranje Taxi Service:

Perfecte servies! Zeer tevreden met oranje taxi! Nette mannen.

Altijd stip op tijd. Nette auto's en zeer aardige chauffeurs.

Super goed service.

aardig

Dashne Yasin

I was there on time for my meeting.

Appreciate the service!

Reactie Oranje Taxi Service:

Thank you for your compliment. We appreciate this very much.

Eddi van Dijk

Ik heb al heel vaak taxi's van en naar Schiphol hier besteld en ik raad het meestal iedereen aan.

De service is goed, de chauffeurs zijn aardig, de prijs is perfect en altijd hetzelfde, wat heel prettig is.

Reactie Oranje Taxi Service:

Afspraak gemaakt een dag van te voren om naar Schiphol te gaan en de taxi-chauffeur kwam op tijd!