Jan

Top taxi bedrijf

Top bedrijf altijd goed

Betrouwbaar bedrijf is

Reactie Oranje Taxi Service:

Prima taxibedrijf. Uitstekende chauffeurs, rijden prima, comfortabele auto's. We kunnen niets verzinnen wat beter zou kunnen.

Goede kwaliteit en service en op tijd

Reactie Oranje Taxi Service:

Ruim op tijd opgehaald, zeer vriendelijke nette chauffeur, zeer comfortabele rit ! Perfect !!

Ruim op tijd thuis opgehaald, nette auto en chauffeur !
Graag volgende keer weer ! Top bedrijf !

Reina

Nette chauffeurs en afstemming over ophaalpunt en tijd gaat soepel
Nette chauffeurs en afstemming over ophaalpunt en tijd gaat soepel
Minpunt is pinnen in de auto: Bij de ene chauffeur kost het 4 euro extra, wat ik vrij fors vind voor 1 transactie, maar bij de andere chauffeur kost het niets extra. Er worden verschillende mobiele pin apparaten gebruikt en 1 van de apparaten zou (volgens de chauffeur die mij extra liet betalen) onbetrouwbaar zijn (?!). Het bonnetje kwam van een taxi bedrijf uit Aalsmeer.. ? Kortom: aan het pinnen heb ik geen goed gevoel aan overgehouden dus volgende keer maar weer gewoon contant geld mee.

Netjes telefonisch contact om te bevestigen dat chauffeur onderweg is en over eventueel ophaalpunt
De prijs is zeer gunstig tov andere aanbieders

Reactie Oranje Taxi Service:

Bedankt voor uw positieve reactie en we vinden het fijn dat u uw mening heb gedeeld met ons. Wij stellen dit zeer op prijs. Wij hebben inderdaad verschillende mobiele pin apparaten, we zullen in de... Bedankt voor uw positieve reactie en we vinden het fijn dat u uw mening heb gedeeld met ons. Wij stellen dit zeer op prijs. Wij hebben inderdaad verschillende mobiele pin apparaten, we zullen in de toekomst dit versoepelen naar 1 soort apparaat.

Uw taxiservice is ons vorige week goed bevallen !
De chauffeur ( vriendelijke en rustige man ) was keurig op tijd en had een goede rijstijl.
Voor herhaling vatbaar

goede service
keurige chauffeur
uitstekende prijs - kwaliteitsverhouding

Vrolijk

Hele slechte ervaring gehad met oranje taxi! Snachts om half 3 niet op komen dagen op Schiphol na een vlucht van 7 uur. Daarop gebeld en kregen iemand aan de lijn die er niks van begreep en slecht... Hele slechte ervaring gehad met oranje taxi! Snachts om half 3 niet op komen dagen op Schiphol na een vlucht van 7 uur. Daarop gebeld en kregen iemand aan de lijn die er niks van begreep en slecht Nederlands praatte. Er werd ook geen oplossing geboden, bizar dat een bedrijf zo omgaat met klanten. Niet meer goed te maken en ik ga dan ook nooit meer met hun.

Je zou zeggen de prijs maar het blijkt dus dat goedkoop toch altijd weer duurkoop is...

Reactie bedrijf 29/05/2017
Reactie bedrijf...
Reactie bedrijf 29/05/2017
Reactie bedrijf 20/05/2017
Excuses dat u dit hebt moeten ervaren, Graag zou ik wat meer info willen krijgen over de rit ? Zodat wij tot een oplossing kunnen komen.

Ik heb goede ervaringen met dit taxibedrijf, maar vorige week stond ik midden in nacht op Schiphol te wachten op de besproken taxi, maar HELAAS er kwam niemand!!!!! Gebeld met het kantoor. Er was... Ik heb goede ervaringen met dit taxibedrijf, maar vorige week stond ik midden in nacht op Schiphol te wachten op de besproken taxi, maar HELAAS er kwam niemand!!!!! Gebeld met het kantoor. Er was een fout gemaakt en er werd alsnog een taxi gestuurd. Wachttijd ruim een uur!!! Ik was erg teleurgesteld!!!

Vriendelijke chauffeurs.

Reactie door bedrijf 29/05/2017
Reactie...
Reactie door bedrijf 29/05/2017
Reactie door bedrijf 20/05/2017

Van dijk Graaf

Goede service oran je taxi service , vriendelijke chauffeur, schone en mooie taxi. Zeer betrouwbaar! Een aanrader 5jaar gebruikt TOP TOP TOP