Oscar

Zeer uitstekend zeer comfortabel met deze taxi

Reactie Oranje Taxi Service:

Bedankt voor uw positieve reactie en we vinden het fijn dat u uw mening heb gedeeld met ons. Wij stellen dit zeer op prijs.

Oscar

Zeer uitstekend zeer comfortabel met deze taxi

van der Laken

Wij zijn nog altijd erg te vreden med Oranje Taxi. Prettig personeel en altijd op tijd. Wij zijn vaste klanten en voor een goede service ook vanuit het buitenland, men hoeft alleen een E:mail te... Wij zijn nog altijd erg te vreden med Oranje Taxi. Prettig personeel en altijd op tijd. Wij zijn vaste klanten en voor een goede service ook vanuit het buitenland, men hoeft alleen een E:mail te sturen en ze staan klaar bij aankomst.

Stiptheid.

Remon

Goede service , voor een nette prijs van en naar Schiphol. Aardige en correcte chauffeurs. mooie nette auto,s. Volgende keer weer voor mij Oranje taxi.

Goede eerlijke prijs

M Van der Sande

Aantal malen met dit taxibedrijf naar Schiphol. Perfecte chauffeurs en auto's. Tip. Vergeet niet uw telefoon weer aan te zetten op Schiphol. U wordt teruggebeld.

Reactie Oranje Taxi Service:

Top top goeie service oran je taxi ga door

Top 10

Sia

Top bedrijf, betrouwbaar en altijd op tijd. Nette auto”s. Ga zo door !!

Op tijd, netta wagens, keurig chauffeurs.

Reactie Oranje Taxi Service:

Keurige auto’s en keurige chauffeurs. Ook belangrijk is dat ze punctueel zijn.

Kashan

Prima service, je kan erop rekenen!

Op tijd, nette wagens en scherpe prijzen

Marion

Regelmatig maak ik gebruik van Oranje Taxi, zowel vanuit Pijnacker als vanuit Den Haag en Scheveningen, meestal naar/ van Schiphol. Dit doe ik al vele jaren en raad het iedereen aan! De service is... Regelmatig maak ik gebruik van Oranje Taxi, zowel vanuit Pijnacker als vanuit Den Haag en Scheveningen, meestal naar/ van Schiphol. Dit doe ik al vele jaren en raad het iedereen aan! De service is prettig, de wagens zijn ruim en comfortabel en de chauffeurs vriendelijk en bekwaam. De verhouding prijs/kwaliteit is goed. Intussen heb ik al vele vrienden en familieleden Oranje Taxi geadviseerd en ook zij zijn trouwe klant geworden.

Stipt op tijd