Joshua

Oranje Taxi Servivr

Punctualiteit en service

Alex

Use their service for years, always good.

On time

john

Prima service

op tijd en betrouwbaar

Fem

Wat een top service! Handig, vriendelijk en goede service! Wij gaan zeker opnieuw boeken.

Klantvriendelijk, geduldig en behulpzaam.

Jongejan

Super geregeld avond ervoor nog even kortsluiten van de taxi rit

Zeer op tijd voor vertrek aanwezig

George

Top ervaring

op tijd en nette taxi's

Henk Boemstra

Ik heb een toffe ervaring gehad met Oranje taxi, de service was goed en het chauffeur was optijd en aardig. Hij had mijn koffer gedragen sinds ik last had van m'n enkel.

Aardig, optijd en netjes

Oranje taxi

Slecht, chagrijnig en niet behulpzaam

Els Bol

Fantastische service met mooie auto's en vooral betrouwbaar want de chauffeurs zijn punctueel en keurig op tijd.
Nooit gaan we meer op een andere manier naar een luchthaven want dit gaat erg relaxed.

Betrouwbaar.

amit

Ik gebruik regelmatig oranje taxi. Vandaag heb ik een taxi voor mijn zusje besteld met een kind .ik verzocht die man dat mijn zusje de koffers niet zelf kan optillen wegen medische problemen. Ik... Ik gebruik regelmatig oranje taxi. Vandaag heb ik een taxi voor mijn zusje besteld met een kind .ik verzocht die man dat mijn zusje de koffers niet zelf kan optillen wegen medische problemen. Ik verzocht of hij op schiphol alleen die koffers op de karretje kan zetten. Dei chauffeur heeft keihard alle koffers aan de kant gezet en is weggereden. Wat een laffe chauffeur! Schaam je ! Geen respect voor een vrouw. Ik en mijn 7 families nemen al jaren jullie taxi maar door dit gedrag van de chauffeur hebben we via de groep whatsapp chat dit gedeeld en nu nemen wij niemand meer jullie taxi. Dit kan je niet met een vrouw en een kind van 6 jaar doen ! Schande de chauffeur! Nooit meer oranje taxi! Slechte service !

Mijn Zusje heeft die chauffeur erbij euro 3 extra tip gegeven en dacht dat hij haar zou helpen. Maar schande de chauffeur. Ik hoop dat een ieder deze beoordeling kan lezen

Reactie Oranje Taxi Service:

Beste mevrouw Amit,
Hartelijk dank voor uw e-mail waarin u vertelt over hoe de rit is gegaan.
Beste mevrouw Amit,
Hartelijk dank voor uw e-mail waarin u vertelt over hoe de rit is gegaan.
Oranje Taxi Service to Airport heeft kwaliteit en klantvriendelijkheid erg hoog in het vaandel staan. Wij stellen uw reactie dan ook erg op prijs.
Naar aanleiding van uw e-mail hebben wij een intern onderzoek opgestart. Uit dit onderzoek bleek dat wij vanwege drukte een andere taxi bedrijf ingeschakeld hebben om u te vervoeren. Wij hebben de taxibedrijf en de chauffeur benaderd over hoe de rit zo slecht is verlopen. Wij zijn diep teleurgesteld hoe u bent vervoerd. Wij bieden ons welgemeende excuus aan u.
Om dergelijke situaties in de toekomst te voorkomen hebben wij nog 4 chauffeurs aangenomen zodat wij bij drukte, intern extra chauffeurs kunnen inschakelen met de juiste kwaliteiten en services.
Wij danken u nogmaals voor de genomen moeite en bieden onze excuses.
Oranje Taxi Service To Airport
Middachtenweg 120 | 2521 PD Den Haag