Super goed service.

aardig

Reactie Oranje Taxi Service:

Bedankt voor uw positieve reactie en we vinden het fijn dat u uw mening heb gedeeld met ons. Wij stellen dit zeer op prijs.

Dashne Yasin

I was there on time for my meeting.

Appreciate the service!

Reactie Oranje Taxi Service:

Thank you for your compliment. We appreciate this very much.

Eddi van Dijk

Ik heb al heel vaak taxi's van en naar Schiphol hier besteld en ik raad het meestal iedereen aan.

De service is goed, de chauffeurs zijn aardig, de prijs is perfect en altijd hetzelfde, wat heel prettig is.

Reactie Oranje Taxi Service:

Afspraak gemaakt een dag van te voren om naar Schiphol te gaan en de taxi-chauffeur kwam op tijd!

Sonya

Beste taxi Oranje taxi Service van Den Haag
Netjes op tijd

Jan

Een van de beste taxicentrale. Bestel altijd mijn taxi bij deze centrale. De chauffeurs zijn altijd keurig op tijd en zeer vriendelijk.

Ik was een keer mijn iphone in de taxi...

Ik was een keer mijn iphone in de taxi vergeten. Heb vervolgens contact opgenomen met de meldkamer en ze zorgden ervoor dat de chauffeur mijn iphone weer terug kwam brengen. Top Service!

Umed

Bedankt voor de snelle taxi service.
Fijne rit gehad tot aan schiphol!
Top chauffeur, veilig en comfortabel.

Shazad Delo

Al meerdere keren van de Schipholtaxi gebruik gemaakt. Ideaal! Vul online het formulier in met alle gegevens, per kerende mail antwoord, dat je geboekt staat en ja hoor dan rijdt ie voor op de... Al meerdere keren van de Schipholtaxi gebruik gemaakt. Ideaal! Vul online het formulier in met alle gegevens, per kerende mail antwoord, dat je geboekt staat en ja hoor dan rijdt ie voor op de afgesproken dag en tijd.