Wij gebruiken Oranje taxi al een paar jaar, altijd goede service, keurig op tijd, aardige chauffeurs en schone auto.
Een absolute aanrader.

Service en klantvriendelijk.

Reactie Oranje Taxi Service:

Bedankt voor uw positieve reactie en we vinden het fijn dat u uw mening heb gedeeld met ons. Wij stellen dit zeer op prijs.

Topservice! Eerste keer dat we gebruik hebben gemaakt van de schiphol ophaalservice en we zijn zeer tevreden! Het vliegtuig bleek eerder aan te komen op Schiphol, de chauffeur heeft daar rekening... Topservice! Eerste keer dat we gebruik hebben gemaakt van de schiphol ophaalservice en we zijn zeer tevreden! Het vliegtuig bleek eerder aan te komen op Schiphol, de chauffeur heeft daar rekening mee gehouden en stond meteen voor ons klaar, heel fijn! Snel thuis, nette auto en vriendelijke chauffeur, we kunnen het iedereen aanbevelen!

Op tijd, contact meteen bij landing, nette auto, vriendelijk, goede prijs!

Gijs Theunissen

Echt een heel fijn bedrijf. We maken al jaren gebruik van hen.

Mooie, comfortabele auto's. Aardige chauffeurs . Goede prijs.

Bart Palm

Ik had zaterdag nacht een chauffeur van jullie .
Netjes op tijd keurige chauffeur schone auto zeer tevreden en zeker aan te raden.

Tarieven zijn betaalbaar

Reactie Oranje Taxi Service:

Erg vriendelijke chauffeur, prestige rijstijl en zeer op tijd Kan het zeker iedereen aanraden

Razaw Albarzangi

Goede service. Onze vlucht had 2 uur vertraging bij aankomst. Gelukkig had OTS dit gevolgd en stonden ze bij landing netjes op ons te wachten.

Complimenten

Reactie Oranje Taxi Service:

Maken al jaren gebruik van Oranje taxi. Uiterst betrouwbaar, altijd op tijd en ontzettend vriendelijke chauffeurs die zeer veilig rijden.
Een echte aanrader voor alle reizigers.
Een echte aanrader voor alle reizigers.

Punctualiteit

Reactie Oranje Taxi Service:

Great service. Comfortable car. Friendly driver.

Reactie Oranje Taxi Service:

Thank you for your compliment. We appreciate this very much.

Keurig op tijd, vriendelijke chauffeur, nette auto, nette prijs

Reactie Oranje Taxi Service:

Perfecte servies! Zeer tevreden met oranje taxi! Nette mannen.

Altijd stip op tijd. Nette auto's en zeer aardige chauffeurs.