Vrolijk

Hele slechte ervaring gehad met oranje taxi! Snachts om half 3 niet op komen dagen op Schiphol na een vlucht van 7 uur. Daarop gebeld en kregen iemand aan de lijn die er niks van begreep en slecht... Hele slechte ervaring gehad met oranje taxi! Snachts om half 3 niet op komen dagen op Schiphol na een vlucht van 7 uur. Daarop gebeld en kregen iemand aan de lijn die er niks van begreep en slecht Nederlands praatte. Er werd ook geen oplossing geboden, bizar dat een bedrijf zo omgaat met klanten. Niet meer goed te maken en ik ga dan ook nooit meer met hun.

Je zou zeggen de prijs maar het blijkt dus dat goedkoop toch altijd weer duurkoop is...

Reactie bedrijf 29/05/2017
Reactie bedrijf...
Reactie bedrijf 29/05/2017
Reactie bedrijf 20/05/2017
Excuses dat u dit hebt moeten ervaren, Graag zou ik wat meer info willen krijgen over de rit ? Zodat wij tot een oplossing kunnen komen.

Ik heb goede ervaringen met dit taxibedrijf, maar vorige week stond ik midden in nacht op Schiphol te wachten op de besproken taxi, maar HELAAS er kwam niemand!!!!! Gebeld met het kantoor. Er was... Ik heb goede ervaringen met dit taxibedrijf, maar vorige week stond ik midden in nacht op Schiphol te wachten op de besproken taxi, maar HELAAS er kwam niemand!!!!! Gebeld met het kantoor. Er was een fout gemaakt en er werd alsnog een taxi gestuurd. Wachttijd ruim een uur!!! Ik was erg teleurgesteld!!!

Vriendelijke chauffeurs.

Reactie door bedrijf 29/05/2017
Reactie...
Reactie door bedrijf 29/05/2017
Reactie door bedrijf 20/05/2017

Van dijk Graaf

Goede service oran je taxi service , vriendelijke chauffeur, schone en mooie taxi. Zeer betrouwbaar! Een aanrader 5jaar gebruikt TOP TOP TOP

Reactie Oranje Taxi Service:

Bedankt voor uw positieve reactie en we vinden het fijn dat u uw mening heb gedeeld met ons. Wij stellen dit zeer op prijs.

IMITWORKS

Ik maak inmiddels al een aantal jaren gebruik van hun service en ik ben er erg tevreden over.
Altijd prima op tijd en vriendelijke chauffeurs die ook altijd behulpzaam zijn.
Ik zou...
Altijd prima op tijd en vriendelijke chauffeurs die ook altijd behulpzaam zijn.
Ik zou zeggen ga zo door.

Altijd op tijd.
Aardige chauffeurs

Iefke Cochius

Ik ben heel tevreden over de oranje Taxi.
Prima auto's en chauffeurs. Tot nog toe altijd op tijd !

Susy Martina

Ik geef Oranje taxi service een 10 plus. Ik heb besteld voor heen reis en terug reis. Chauffeur was op tijd en behulpzaam. De communicatie verliep heel goed, ik werd gebeld na lading van vliegtuig... Ik geef Oranje taxi service een 10 plus. Ik heb besteld voor heen reis en terug reis. Chauffeur was op tijd en behulpzaam. De communicatie verliep heel goed, ik werd gebeld na lading van vliegtuig er werd aangegeven waar de taxi stond.

Beste taxi bedrijf

Bos

Hadden een taxi enkele dagen van tevoren online gereserveerd voor 3:30 's nachts om naar Schiphol te gaan. Kregen 10 minuten na het reserveren keurig de bevestiging. Ook was de chauffeur stipt op... Hadden een taxi enkele dagen van tevoren online gereserveerd voor 3:30 's nachts om naar Schiphol te gaan. Kregen 10 minuten na het reserveren keurig de bevestiging. Ook was de chauffeur stipt op tijd! Nette taxi, aardige chauffeur en geen onverwachte extra kosten.

Stipt op tijd! Geen onverwachte kosten.

Lindsey de Groot

Zeer tevreden over de service en zeker voor herhaling vatbaar
bedankt Oranje Taxi Service

Zeer goede en vriendelijke service! Behulpzaam chauffeurs!

Reactie Oranje Taxi Service:

De best aardig chauffeurs gewoon,op tijd ,behulpzaam....het is echte een anraader
Oranje taxi de beste

Exacte op tijd op luchthaven maar ook bij mijt'huis zeer goed b.v. Bouzbouz