Excellent service, taxi driver always wait for you couple of minutes before pick-up time. No doubt that this is the best taxi company regarding price and service.

Reactie Oranje Taxi Service:

Thank you for your compliment. We appreciate this very much.

En taxi bestelt om 8:45 om NAAR schiphol te gaan - moest nog om 8:55 bellen te zien waar de taxi was! Toen te taxi eindelijk kwam had hij de meter aan en die vraagt voor 20 EUR meer dan wat was in... En taxi bestelt om 8:45 om NAAR schiphol te gaan - moest nog om 8:55 bellen te zien waar de taxi was! Toen te taxi eindelijk kwam had hij de meter aan en die vraagt voor 20 EUR meer dan wat was in het begin al besproken!!! Ik denk dat dit en scam is! Moet even opassen!!!!

Niks!

Reactie bedrijf 15/08/2017
Na intern onderzoek:
Helaas deze reactie is niet van één van onze klanten.
( Unfortunately this reaction is not from one of our clients. )
Reactie...
Reactie bedrijf 15/08/2017
Na intern onderzoek:
Helaas deze reactie is niet van één van onze klanten.
( Unfortunately this reaction is not from one of our clients. )
Reactie bedrijf 03/08/2017
Beste,
Wat ontzettend vervelend om te horen! Dit is niet de service waar wij naar streven. We kunnen je verzekeren dat wij gaan uitzoeken wie van onze chauffeurs dit was, en dat we dit tot de bodem uitzoeken. Graag zouden wij wat meer info willen krijgen over de rit zoals pick-up adres en het moment van de bestelling en
onder welke naam je hebt geboekt, aangezien uw naam helaas niet kunnen terugvinden in ons systeem. Zodat wij tot een oplossing kunnen komen.

Kees N.

Ik was erg tevreden met de geleverde service bij het ophalen: de chauffeur was punctueel op tijd, erg voorkomend, servicegericht en plezierig. De auto was confortabel en in onberispelijke staat.

Jan

Top taxi bedrijf

Top bedrijf altijd goed

Betrouwbaar bedrijf is

Reactie Oranje Taxi Service:

Prima taxibedrijf. Uitstekende chauffeurs, rijden prima, comfortabele auto's. We kunnen niets verzinnen wat beter zou kunnen.

Goede kwaliteit en service en op tijd

Reactie Oranje Taxi Service:

Ruim op tijd opgehaald, zeer vriendelijke nette chauffeur, zeer comfortabele rit ! Perfect !!

Ruim op tijd thuis opgehaald, nette auto en chauffeur !
Graag volgende keer weer ! Top bedrijf !

Reina

Nette chauffeurs en afstemming over ophaalpunt en tijd gaat soepel
Nette chauffeurs en afstemming over ophaalpunt en tijd gaat soepel
Minpunt is pinnen in de auto: Bij de ene chauffeur kost het 4 euro extra, wat ik vrij fors vind voor 1 transactie, maar bij de andere chauffeur kost het niets extra. Er worden verschillende mobiele pin apparaten gebruikt en 1 van de apparaten zou (volgens de chauffeur die mij extra liet betalen) onbetrouwbaar zijn (?!). Het bonnetje kwam van een taxi bedrijf uit Aalsmeer.. ? Kortom: aan het pinnen heb ik geen goed gevoel aan overgehouden dus volgende keer maar weer gewoon contant geld mee.

Netjes telefonisch contact om te bevestigen dat chauffeur onderweg is en over eventueel ophaalpunt
De prijs is zeer gunstig tov andere aanbieders

Reactie Oranje Taxi Service:

Bedankt voor uw positieve reactie en we vinden het fijn dat u uw mening heb gedeeld met ons. Wij stellen dit zeer op prijs. Wij hebben inderdaad verschillende mobiele pin apparaten, we zullen in de... Bedankt voor uw positieve reactie en we vinden het fijn dat u uw mening heb gedeeld met ons. Wij stellen dit zeer op prijs. Wij hebben inderdaad verschillende mobiele pin apparaten, we zullen in de toekomst dit versoepelen naar 1 soort apparaat.

Uw taxiservice is ons vorige week goed bevallen !
De chauffeur ( vriendelijke en rustige man ) was keurig op tijd en had een goede rijstijl.
Voor herhaling vatbaar

goede service